luni, 1 august 2016

Ciobanesc german nu se mai poate ridica

Bună seara!
Am un ciobănesc german în vârstă de 14 ani.
De aproape 3 luni a început sa se deplaseze foarte greu cu picioarele din spate
Acum nu se mai poate ridica.Am făcut tot soiul de tratamente dar degeaba.Câinele este activ in sensul ca are pofta de mâncare și latră
Din păcate nevoile le face pe el
Ma puteți ajuta?
Mulțumesc!
Cu stima A......

Buna ziua
Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul, gasiti cautand pe internet Polenoplasmin sau intrand pe site-ul nostru la www.deniplant.ro si de acolo cautati polenoplasmin.
Sau direct la http://www.deniplant.ro/polenoplasmin_compozitie.htm

Daca doriti sa cumparati produsul de la noi , sunati-ne la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Da doresc sa cumpăr de la dv
Va sun mâine?

Da, vorbim  maine

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic