duminică, 21 august 2016

puncte rosii care evolueaza ca niste cosuri.

Buna ziua,
Mi-a spus o prietena ca fiica ei urmeaza un tratament cu polenoderm si e multumita de rezultate. Eu am o problema mai delicata, in sensul ca de fiecare data cand mananc carne de porc, imi apar pe corp, inclusiv pe fata puncte rosii care evolueaza ca niste cosuri. Uneori ele ajung sa colecteze puroi, dar de multe ori raman la nivelul de puncte rosii umflate care sunt destul de dureroase. Va rog sa imi spuneti daca acest polenoderm ma poate ajuta sau daca aveti alt medicament si pentru mine.

Multumesc, A.... T.....

Buna ziua,

In primul rand polenoderm nu este un medicament. El este un remediu natural care are la baza polen si cacao, roscove, susan si drojdie de bere.Detalii gasiti la http://www.deniplant.ro/polenoderm.htm

Legat de problema prezentata, eu v-as sugera sa consultati un medic alergolog pentru a vedea daca nu cumva aveti o alergie .Daca este numai o anumita sensibilitate la carnea de porc puteti incerca polenoderm, pentru ca datorita compozitiei bogate in aminoacizi, minerale si vitamine naturale, polenoderm ofera posibilitati diverse de a echilibra procesele care au loc la nivelul celulelor tegumentare si a vaselor limfatice consecutive unei infectii, declansand procesele de autovindecare ale organismului.

Pentru a comanda polenoderm sunati la 0744827881

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic