luni, 19 noiembrie 2012

sotul meu are probleme cu boala psoriazis

buna ziua.ma numesc V........... d-le Gheorhe sotul meu are probleme cu boala psoriazis..a incercat m multe variante ,dar...na reusit nimic.noi ne aflam in Chenia cu traiul.Africa..as vrea sa va intreb daca e posibil ca sa cumparam acest ceai sau medicament mai bine zis cumva prin transfer...astept raspunsul d-tra cu nerabdare.. o zi buna si succese mari. mersi anticipat.. ........................................................................................................................... Buna ziua Pana acum nu am mai t6rimis plante in Africa si deci nu pot sti cum ajung acolo. Am trimis in Europa, America, Asia, cu posta romana si au ajuns. Daca stiti ca puteti primi corespondenta trimisa din Romania e OK Plantele pentru o luna costa 35 euro si 15 euro taxele postale Asadar imi puteti trimite 50 euro prin Western Union la adresa GIURGIU GHEORGHE Oras VOLUNTARI Judet. ILFOV ROMANIA Tel 0744827881 Dupa ce puneti banii imi trimiteti:un email cu : Cine a expediat banii si din ce tara Suma trimisa Codul de ridicare a banilor Adresa unde sa trimit eu plantele -- Cu stima, Gheorghe Giurgiu www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic