vineri, 23 noiembrie 2012

dermatita micotica......eczema cu observatie pentru psoriazis

Buna ziua! Ma numesc S.....M...... si sunt din Bucuresti. Am 43 de ani si de cateva luni mi/a iest o pata pe un picior (talpa), ulterior si pe celalalt, fapt pt care am mers la medic. Primul diagnostic a fost de dermatita micotica si in consecinta cateva luni, gradual, am tratat aceasta afectiune. Pentru ca nu se intampla nimic bun cu pielea mea, am incercat sa merg si la alti doctori. Intr/un final mi s/a pus diagnosticul de eczema cu observatie pentru psoriazis. Deci...iata/ma speriata, cautand date si informatii despre aceasta boala. Doctorul mi/a prescris medicatie dar am renuntat foarte repede, incercand sa ma documentez. Si astfel am dat de dumneavoastra. Nu mai vreau sa va plictisesc asa ca pun intrebarea, cum pot ajunge la biroul despre care se vorbeste pe site? Sunt din Bucuresti si cred ca pot procura ceaiul fara a folosi posta. Va multumesc anticipat si va doresc sanatate ....................................................................................................................................... Buna seara Pe data de 07.12.12 intre orele 12-16 sunt la biroul din sos pantelimon nr 258 bl 47 sc c et 3 ap 142 interfon 142 Cu stima, Gheorghe Giurgiu www.deniplant.ro ....................................................................................................................................... către mine Multumesc, problema e ca nu stiu daca reusesc sa jung in aceea parte din zi. Acum alta intrebare, pot obtine ceaiul prin posta cu plata ramburs? Multumesc si o zi minunata S....... M .................................................................................................................................... Buna ziua Nu avem un serviciu care sa se ocupe cu trimiterea prin posta Cu stima, Gheorghe Giurgiu www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic