luni, 12 noiembrie 2012

Leac miraculos pentru Psoriazis

Comentarii la un articol publicat de ziarul de mures http://www.ziaruldemures.ro/pagini/detalii-stire/articol/leac-miraculos-pentru-psoriazis.html?tx_skpagecomments_pi1[offset]=0#CommentStart ............................................................................................................................... Am mai facut aceasta precizare, anume ca au fost si bolnavi la care organismul nu a raspuns pozitiv. Insa in peste 90% din cazuri a dat rezultate. Pentru cei la care organismul nu raspunde pozitiv, exista GARANTIA DENIPLANT care spune ca dupa 30 de zile de folosire pot veni la birou cu cu un act de identitate si cu chitanta primita la achizitionare si primesc banii inapoi 100% M-as bucura sa aud ca la fel se procedeaza cu toate medicamentele de pe piata. ................................................................................................................ #42 ioana botea a scris 14.03.2012 09:42 answer sotul meu are psoriazis pe aproape tot corpul as vrea si eu ceaiul ptr el..cum as putea intra in posesia ceaiului?....................................................................................................................... #41 gabi a scris 22.02.2012 23:43 answer adresa unde puteti gasi informatii despre ceai este www.deniplant.ro am si eu pe cineva care ia ceai de cateva luni, s-a vindecat 90 - 95 %. a inceput in septembrie sa bea ceaiurile....................................................................................................................... #39 Alsima Romania a scris 04.02.2012 04:16 answer Buna dimineata tuturor, Pentru psoriazis si boli de piele se mai poate recomanda si sapun natural din lapte de capra care sa fie facut fara chimicale sau parfumuri sintetice. IMPORTANT ! sapunul natural are un miros mai aparte,multi producatori folosesc parfumuri sintetice pt al face sa miroase mai bine. Va recomand siteul : www.sapundinlaptedecapra.com...................................................................................................................... #38 vitan ion lucian a scris 31.01.2012 08:50 answer eu urmez eun tretament cu deniplant,acumam inceput tratamentu,sunt in grecia s gasiti acest ceai pe www.deniplant.ro.sper sa scap s eu de aceasta boala,oam de la17ani s acum am 25.o sa va tin la curent cum progreseaza boala.sper sa fiu multumit de acest ceai....................................................................................................................... #37 chivoiu a scris 26.01.2012 21:55 answer vreau adresa lui sa ma vindec si eu...................................................................................................................... #36 popusoi mihaela a scris 03.01.2012 14:03 answer sufar de psoriazis de 6 ani de un an mi-a fost descoperit si confirmat si nu am gasit niciun leac iar acum apare si pe corp .E cumplit...................................................................................................................... #35 zaraza a scris 28.10.2011 17:14 answer MINCIUNA ... ARTICOLE COMANDATE ... IMPOSTORUL ASTA DE GIURGIU FACE O GROAZA DE BANI PE SEAMA SUFERINTII OAMENILOR ! OSIM RECUNOATE DOAR PRODUSUL NU SI EFECTELE ACESTUIA big greenENIPLANT . E O IMPOSTURA SI O MARE MINCIUNA ! DESI A FOST RECLAMAT DE INSELATORIE , CU BANII PE CARE-I FACE PLATESTE SI-SI VEDE DE TREABA ! NU ELIBEREAZA BON, CHITANTA SAU ALTCEVA ... ITI IA O GRAZA DE BANI PE O AMESTECATURA DE BURUIENI ORDINARE !!...................................................................................................................... #34 OLTEANU a scris 03.10.2011 18:53 answer DOMNULE GIURGIU GHEORGHE AM PSORIAZIS DE LA VARSTA DE 16 ANI AM INCERCAT TOT FELUL DE CREME SI DEGEABA DE 3-4 LUNI A INCEPUT SA-MI APARA TOT MAI MULT DE UNDE POT ACHIZITIONA CEAIUL DUMNEAVOASTRA SI CE MOD DE ADMINISTRARE ARE SUNT IN SPANIA,VA MULTUMESC ASTEPT UN RASPUNS...................................................................................................................... #33 loghin petronela a scris 03.10.2011 00:38 answer sufar de pseoriazis de 15 ani leam tratat 6 luni cu ceaiuri m-am vindecat dar dupa 9 ani a aparut din nou dar de la cine leam luat nu mai e in viata .vreau si eu ceaiuri de la dv vreau sa ma vindec din nou am doar 32 ani astept raspuns de la dv...................................................................................................................... #32 lili a scris 24.09.2011 23:17 answer psoriazisul e alergia la otet,nu mai folositi otet!organismul are nevoie de un ph alcalin,si al nostru de la mancaruri bauturi devine acid!folositi iun varf de cutit de bicarbonat de sodiu in 1,5 de apa si beti in decurs de 24 de ore!o sa vedeti efectul!...................................................................................................................... #31 popescu razvan a scris 25.06.2011 00:35 answer nu mai credeti in toate minciunile ,cu tratamente scumpe care nusi au rostul.vor toti sa ne pacaleasca si sa profite de noi cei bolnavi de psoriazis.rusine sa le fie .am incercat deniplant si nimic e o minciuna gogonata.deniplant e o minciuna gogonata .atentie mare....................................................................................................................... #30 popescu razvan a scris 24.06.2011 01:42 answer stati linistiti si nu credeti toate prostiile despre acest ceai.daca nu aveti ce face cu banii.eu am baut 1 an si 2 luni si nimic.e o pacaleala .sant oameni care vb aiurea ca sau vindecat .toti mint si profita de boala asta nenorocita.nui mai imbogatiti pe altii cu bani.si nu mai credeti in acesti mari vraci .se imbogatesc pe spatele oamenilorv care au psoriazis....................................................................................................................... #29 Marius a scris 10.06.2011 18:29 answer cum se comanda acest ceai?...................................................................................................................... #28 Vitalie a scris 06.06.2011 16:41 answer unde se poate gasi leacurile date...................................................................................................................... #27 Vitalie a scris 31.05.2011 14:41 answer Va rog transmiteti-mi de unde pot cumpara acest ceai si cat costa. Multumesc anticipat....................................................................................................................... #26 Elena a scris 31.05.2011 14:40 answer Va rog transmiteti-mi de unde pot cumpara acest ceai si cat costa. Multumesc anticipat....................................................................................................................... #25 ZUGRAVESCU LAURENTIU a scris 29.05.2011 02:10 answer SUNT IMPRESIONAT DESPRE CE AM CITIT MAI SUS. LOCUIESC IN ITALIA SI AM NEVOIE DE ACESTE PLANTE, CACI AM GENUNCHII SI COATELE " VARZA". CUM POT SA CUMPAR CEAIUL? IL GASESC IN FARMACIE? CUM PUTEM LUA LEGATURA? VA MULTUMESC SI PE CURAND! NR MEU DE TELEFON ESTE:00393298055443...................................................................................................................... #24 nicoleta a scris 28.05.2011 21:51 answer si eu sufar de aceiasi boala . am fost tratata cu toate medicamentele din tara si din strainatate. va rog sa`mi lasati un oarecare raspuns cu ce se poate face sau niste detali despre ceaiul deniplant pe emai`lul meu....................................................................................................................... #23 cazac dan a scris 14.05.2011 16:58 answer si ieu sufar de aceasta boala de la virsta de 21 de ani acum am 25 cum pot cumpara ciaiul un numar de telefon sau o adresa va rog acum sunt in spania...................................................................................................................... #22 Tiplea daniela maria a scris 12.05.2011 09:59 answer buna ziua. si eu sufar de aceasta boala crunta de la varsta de 15 ani si am folosit multe creme si ceaiuri,dar nu au dat fffff bune rezultate? de 8 ani ma chinui! as dori sa aflu mai multe despre ceaiul dvs? astept un raspuns....................................................................................................................... #21 paula a scris 29.04.2011 21:35 answer daca este asa de bun de ce nu il mai ieftiniti? suntem multi oameni care nu ne permitem acest ceai ,pentru ca este f scump,eu am o fiica care are psoriazis de 6 ani si nu mai stiu ce sa fac are 20 de ani si este foarte greu pentru ea ca trebuie sa poarte si vara mineca lunga cand afara sunt 35-40 grade si este f greu nu avem decat un salariu de bugetar cu 600 lei pe luna din care traim 4 persoane si ea urmeaza o cs. postliceeala sanitara si poate cu timpul vom scapa de greutati si ne vom permite sa il cumparam asta cam peste 3 ani...................................................................................................................... #19 mutiu nicolae a scris 29.03.2011 13:54 answer Buna,ma numesc Nicolae Mutiu,am 59 ani si sufar de Psoriazis generalizat de 40 de ani,la fel si baiatul meu sufera de circa 15 ani.Care este posibilitatea sa iau legatura cu dumneavoastra,va rog frumos.Multumesc anticipat...................................................................................................................... #18 cozac alexandru bogdan a scris 03.03.2011 16:18 answer buna domnule Giurgiu Ghiorge am vazut articolu tau si am cea mai mare rugaminte la dumneavoastra sunt foarte bolnav de psoriazis si as dorii sa iau legatura cu dumneavoastra nu mai suport ma distrug psihic va las nr meu de tel si va rog sa luam legatura din inima va rog nr meu 0731626092 cred ca tratamentul tau ma va vindeca...................................................................................................................... #17 mircea a scris 01.01.2011 13:20 answer si eu as dori sa comand ceaiul daca se poate, dat faptul ca am inceput sa am aceasta problema (psoriazis) de juma de an. rog detalii contact...................................................................................................................... #16 augustin a scris 07.11.2010 15:39 answer cum ppot cumpara si eu ceaiul asta eu am de la varsta de 12 ani si nu il pot treata delok.va rog sa imi tr si mie un raspuns pe pagina de e-mail.multumesc...................................................................................................................... #15 ADA a scris 02.11.2010 10:48 answer eu am de la 7 ani iar acum am 28ani...21 de ani cu aceste buboaie pe mine..ma dor , ma mananca dar ce sa fac? bine ca am doar atat ca altii au boli mai grave. a avut si tata si bunici..si au murit tot cu boala asta..asa ca ma dau cu tot felul de creme si ceaiuri ca sa se amelioreze dar nu ma gandesc ca o sa scap de ele. am fost si la bioenergetician si tot nu am scapat...m-am dat cu creme scumpe..degeaba...m-am dat si cu creme naturiste..degeaba.Am fost la doctori , am fost internata in spital..degeaba.TREBUIE SA STAM BN CU BIBILICA ASTA-I SECRETUL. astea trebuiesc tinute in frau atata tot..ca de disparut..doar temporar. mie imi dispareau daca faceam plaja la techirghiol cu apa aia si namol..asta numai vara ca iarna ma umplu. va imaginati un fotomodel cum arata? imaginati-va si un fotomodel plin de bube...asta sunt eu. nu ma pot dezbraca vara..fuste scurte ..numai pantaloni si rochii lungi..ce sa mai zic........................................................................................................................ #40 Alsima Romania a scris 04.02.2012 04:29 answer Buna ziua, va recomandam sa folositi si sapun natural din lapte de capra pentru toate afectiunile pielii.Ceaiul este bun in interior,dar trebuie folosit ceva si in exterior. Site: www.sapundinlaptedecapra.com Multa sanatate....................................................................................................................... #14 adrian a scris 26.10.2010 15:38 answer doresc sa sa cumpar ceaiul . un e-mail sau un nr de tel va rog . locuiesc in londra . multumesc...................................................................................................................... #13 Paraschiva a scris 18.10.2010 01:19 answer Eu sunt in Germania si doresc sa cumpar ceaiul la cine trebe sa ma apelez sau unde sa caut ,,multumesc ''...................................................................................................................... #12 ANA a scris 13.09.2010 17:57 answer am citit articolul si este foarte interesant. mama mea sufera de psoriazis de mai bine de 17 ani, dar asa de grav ca anul acesta nu am vazut-o niciodata.vreau sa stiu cum se poate cumpara acest tratament cat mai repede.va multumesc si astept raspuns...................................................................................................................... #11 cris a scris 06.09.2010 10:50 answer Si eu am fost bolnav de psoriazis si m-am tratat tot cu ceai.Pentru detalii despre ceai trimiteti un email la viata_fara_stres@yahoo.com sau putem tine discutii pe messenger la id-ul viata_fara_stres.Va multumesc...................................................................................................................... #20 Szilagyi Gavrila a scris 29.03.2011 17:17 answer Va rog sa-mi trimiteti prin email posibilitatea de contact si informatii despre modalitatea de cumparare al ceaiului. Va multumesc...................................................................................................................... #10 Gabriel Manea a scris 26.08.2010 08:25 answer As dori un numar de telefon si adresa unde se poate informa si achizitiona ceaiul respectiv.Multumesc...................................................................................................................... #9 criss a scris 08.08.2010 13:41 answer Ptr cei interesati de 1 metoda de vindecare viata_fara_stres@yahoo.com...................................................................................................................... #7 qqqnicoss a scris 02.08.2010 00:07 answer EXPLICATIM SI MIE DAK ESTE ADEVARAT SAU NU TRATAMENTUL ASTA PT PSORIAZIS?????MULTUMESC...................................................................................................................... #8 qqqnicoss a scris 02.08.2010 00:08 answer SI DAK ESTE ADEVARAT LASTI UN NR DE TELEFON K SA COMANDAM...................................................................................................................... #6 tudoran a scris 31.07.2010 15:22 answer denysa are perfecta dreptate de ce nu si in farmacii sa fie accesibil tuturor dar eu cred ca esti doar un impostor si incerci in spatele autosugestiei sa te imbogatesti si apropo mai treci pe la baba vrancioaia si du-i o cana de apa ca io fi sete la cate plante ti-a adunat....................................................................................................................... #5 Antonela Matei a scris 03.07.2010 18:10 answer Va rog transmiteti-mi de unde pot cumpara acest ceai si cat costa. Multumesc anticipat....................................................................................................................... #4 danilov laurentiu a scris 14.06.2010 09:52 answer va rog sa-mi trimeteti si mie un e-mail cum pot cumpara acest ceai si cat costa ....................................................................................................................... #3 danilov laurentiu a scris 14.06.2010 09:50 answer va rog sa-mi trimeteti si mie un e-mail cum pot cumpara acest ceai si cat costa .......................................................................................................................p #2 danilov laurentiu a scris 14.06.2010 09:48 answer va rog sa-mi trimeteti si mie un e-mail cum pot cumpara acest ceai si cat costa ....................................................................................................................... #1 denysa a scris 29.05.2010 02:16 answer daca e asa bun ceaiul si aveti vanzare in toata lumea de ce nu il ieftiniti?sunt pensionari cu pensii mici si nu-si permit sa-l cumpere,faceti o reducere. de ce nu gasim ceaiul si in farmacii.faceti o modalitate sa il putem cumpara si noi pensionarii la un pret mai mic.mult noroc in cariera domnule. (care ai scapat de acest blestem)

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic