vineri, 16 noiembrie 2012

Am folosit DermaSpray Intensive

Am folosit DermaSpray Intensive pentru tratarea psoriazisului timp de 3 luni de zile si pot sa spun ca am fost multumita, chiar daca trebuia sa ma dau cu el de 2-3 ori pe zi.Eu am psoriazis generalizat de la varsta de 15 ani si acum leziunile s-au intins pe 60% din corp. La inceput am simtit o mancarime insupoartabila si pana nu scarpinam si indepartam cojile nu ma potoleam . Dupa mancarime urma o usturime apoi ma linisteam si daca aplicam incontinuu DermaSpray Intensive era ok. Cam dupa 5 zile nu mai aveam coji de cat jn cap unde nu putem sa dau . Am incecat o data si parul a devenit cleios. Problema a fost ca la ciclu m-am umplut din nou de coji si pielea nu mai raspundea de loc. Dupa ciclu a fost iar ok si daca aplicam de 3-4 ori pe zi puteam sa tin sub control productia e coji.Daca ai suprafata mica un spary te poate tine mai mult , insa pe mine ma tinea exact 5 zile. Cand nu mai aveam dadeam cu ulei de masline si parca nu se mai faceau cojile asa grose cum se faceau dupa spray. Am citi despre ceaiul deniplant si vreau sa va intreb daca il pot folosi folosesc in paralel cu sprayul. Am vazut ca acolo este scris ca nu se folosesc unguente sau alte medicamente, ori eu daca nu dau cu nimic simpt ca ma urc pe pereti de mancarime. O cutie de ceai cat timp ma tine si cate cutii trebuie sa cumpar . Va multumesc si astept cu nerabdare un raspuns . Adina Vaidan...................................................................................................................... Buna ziua Am auzit si eu de DermaSpray Intensive insa nu am discutat cu cineva care l-a folosit la psoriazis. Ceaiul deniplant se adreseaza cauzelor interne care produc psoriazisul si din acest moti nu este nevoie de unguente sau alte medicamente de uz extern.Daca organismul este obisnuit sau dependent de un unguent e bine sa se renunte treptat la el , pe masura ce organismul raspunde la ceai si se constata ca nu se mai fac scoame. Unguentul poate fi inlocuit cu o crema cosmetica sau un ulei natural. Nu stiu ce contine acel spray sa va pot spune daca puteti sa-l folositi sau nu. Si mai exista o problema in sensul ca daca pielea se vindeca la spuprafata mai repede si deficientele interne nu sunt inlaturate exista posibilitatea ca bola sa reapara la scurt timp. De aceea spunem ca trebuie vazut daca scoamele dispar fara o actiune exterioara. Plantele deniplant pentru 30 de zile costa 150 RON . Nu se paote spune de la inceput cate luni va dura tratamentul . Au fost persoane care si-au rezolvat problema in 4- 5 luni, dar sunt altele de peste 2 ani de cand folosec ceaiul deniplant. Daca doriti sa cumparati deniplant puteti suna la 0744827881 Cu stima Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic