miercuri, 14 noiembrie 2012

dermatita seboreica

Buna ziua, Numele meu este C........ R..., locuiesc in Bucuresti si vreau sa comand ceaiul Deniplant pentru dermatita seboreica. Mentionez ca in cei 14 ani de cand am dermatita seboreica, am avut o singura "pauza" de 8 luni in care nu am mai avut pentru ca am facut chimioteraptie. Va rog sa imi spuneti daca acest ceai are contraindicatii pentru persoane care au facut chimioterapie. Astept raspunsul dumneavoastra. Va multumesc si va doresc o zi frumoasa .............................................................................................................................. Buna ziua Deniplant nu are contraindicatii sau efecte secundare Plantele se pot obtine numai de la biroul din Bucuresti o data la 4 saptamani . Luna viitoare pe data de 7.12.12 Pentru programari si alte detalii sunati la 0744827881 Cu stima, Gheorghe Giurgiu www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic