duminică, 18 noiembrie 2012

ceaiul pentru "psoriazis"

Buna seara! Va rog frumos sa-mi spuneti cum pot cumpara ceaiul pentru "psoriazis". Eu locuiesc in Anglia si doresc sa incep tratamentul cu ceaiul dumneavoastra. Trimiteti colete si in strainatate sau trebuie cumparat din Bucuresti? Va multumesc ! .............................................................................................................................. Buna ziua Plantele pentru o luna costa 35 euro si 15 euro taxele postale Asadar imi puteti trimite 50 euro prin Western Union la adresa GIURGIU GHEORGHE Oras VOLUNTARI Judet. ILFOV ROMANIA Tel 0744827881 Dupa ce puneti banii imi trimiteti un email cu : Cine a expediat banii si din ce tara Suma trimisa Codul de ridicare a banilor Adresa unde sa trimit eu plantele in Anglia Cu stima, Gheorghe Giurgiu www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic