sâmbătă, 24 noiembrie 2012

ceaiuri Deniplant pentru tratamentul psoriazisului

Domnule Giurgiu Actualmente locuiesc in Olanda si as fi interesat sa cumpar ceaiuri Deniplant pentru tratamentul psoriazisului precum si pentru par (scalpul este afectat partial). Va rog sa-mi comunicati detaliile necesare: -modalitate de plata -contul bancar -etc Multumesc ..................................................................................................................................... Buna ziua Plantele pentru o luna costa 35 euro si 15 euro taxele postale Asadar imi puteti trimite 50 euro prin Western Union la adresa GIURGIU GHEORGHE Oras VOLUNTARI Judet. ILFOV ROMANIA Tel 0744827881 Dupa ce puneti banii imi trimiteti un email cu : Cine a expediat banii si din ce tara Suma trimisa Codul de ridicare a banilor Adresa unde sa trimit eu plantele in Anglia Cu stima, Gheorghe Giurgiu www.deniplant.ro .................................................................................................................................... Domnule Giurgiu Am primit pachetul cu ceaiuri si va multumesc pentru promptitudine. Ceaiurile sunt pentru sotia mea care a fost diagnosticata recent cu mycosis fungoides. Din acest motiv nu stiu daca aceste ceaiuri sunt bune pentru tratamentul acestei boli. Mycosis fungoides la inceput are simptome asemanatoare cu psoriazisul sau dermatita atopica. De aceea am apelat la dumneavoastra la inceput. Tratamentul propus sotiei de catre spitalul universitar din Rotterdam este PUVA psoralen si UV tinand cont de faptul ca boala este intr-o faza incipienta. Multumesc anticipat pentru raspuns, ........................................................................................................................ Buna ziua Daca manifestarile sunt asemanatoare psoriazisului, e posibil ca organismul sa raspunda la aceste plante. Au fost ale persoane cu dernatite care au raspuns pozitiv. PUVA in combinatie cu psoralen si UV nu fac de cat sa mascheze la suprafata, si pe terment lung problema sa se acutizeze. Astept sa ma tineti la curent cu evolutia. Cu stima Gheorghe Giurgiu În data de 8 mai 2012, 09:25, Nicola Savin a scris:

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic