luni, 13 februarie 2012

psoriazis gutat

Buna ziua,domnule Giurgiu!

Ma numesc D..,sunt din orasul Azuga,judetul Prahova,si va cer ajutorul pentru fetita mea care sufera de psoriazis.A..,caci asa se numeste fata,are 16 ani si de la varsta de 8 ani sufera de aceasta boala urata si grea,mai cu seama pentru un copil,o fetita.Boala a debutat pe scalp,iar de la varsta de 14 ani s-a generalizat,mai precis i s-a pus diagnosticul de psoriazis gutat.La inceput,cand era vorba doar de scalp,a fost tratata cu cremele de la PSOREMIS,creme care nu au ajutat-o prea mult,deoarece psoriazisul nu a disparut deloc de pe scalp.Apoi,cand s-a generalizat,am fost la Bucuresti,la spitalul militar,unde a facut tratamentele cu:PUVA,Dermovat+Vitella crema,apoi Daivobet +Vitella crema.Periodic,are niste mancarimi absolut groaznice,pe tot corpul,iar doctorul nu ne da nimic pt.a o ajuta,spunand ca nu intelege de ce,cum ca psoriazisul nu ar trebui sa provoace astfel de mancarimi.(chiar ne intreba daca nu cumva am avut vre-un caz de scabie in familie).
Nu mai am cuvinte...sunt disperata!Azi noapte,fata mi-a zis ca daca nu se poate face nimic sa scape de calvar,se arunca inaintea trenului!...va dati seama?!...ca probabil sunteti parinte...
M-am rugat la Dumnezeu si ma rog incontinuare,dar probabil ca e ocupat si nu are vreme pentru noi,sau poate am gresit prea mult in viata asta...chiar nu mai stiu...
Am tot cautat pe internet si am gasit DENIPLANT si as vrea sa incerce acest remediu.Poate ...Va rog,dati-mi o informatie cum as putea sa intru in posesia ceaiului.
Nu va mai retin,ca probabil sunteti foarte ocupat,va mai spun doar ca astept cu mare nerabdare sa primesc ceaiul dvs.si va multumesc din tot sufletul pentru rabdare si pentru ajutor.

Buna ziua
In primul rand eu nu sunt medic sa va pot spune ce tratament trebuie sa urmati.
Au fost persoane la care a dat rezultate , dar au fost si persoane la care nu a mers.
Plantele se pot obtine numai de la bucuresti
Nu avem posibilitatea de a trimite plantele prin posta.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Multumesc pentru raspunsul dvs,desi,sincer,nu ma asteptam sa fiti atat de rece si expeditiv,mai ales ca eu nu v-am cerut un tratament alopat! Din acestea am incercat o droaie! Pentru ca nu v-am mentionat toate cremele si solutiile folosite...enumerand doar cateva.Doream sa comand ceaiul,nestiind ca nu se trimite prin posta. Sa stiu de unde sa-l cumpar.
Sunt descumpanita de raspunsul dumneavoastra,dar voi incerca sa aflu unde sa comand ceaiul,pentru ca alta solutie nu mai vad.
O zi buna !

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic