duminică, 26 februarie 2012

Deniplant pentru psoriazis.

Buna seara,

As dori daca se poate niste clarificari vizavi de anuntul dumneavoastra privind sistarea expeditiilor prin posta a ceaiului Deniplant pentru psoriazis.

Mai precis, v-as ruga sa-mi spuneti daca ati decis sa renuntati complet la expedierea coletelor (indiferent de modul de expeditie) sau s-ar putea merge pe una din variantele de mai jos :

- daca comad mai multe cutii, de exemplu 3 sau chiar 4, nu s-ar putea face un colet care sa se incadreze in conditiile minime impuse de Posta Romana ?

- daca nu merge varianta descrisa mai sus, nu puteti totusi sa trimiteti coletul prin curierat rapid, ca si pana acum ?

Va multumesc,

Buna ziua
Am desfiintat serviciul care se ocupa cu trimiterea prin posta deoarece nu toate persoanele au agreat varianta cu trimiterea pe cel putin 3 luni.
Nu avem nimic impotriva daca trimiteti un curier la birou sa plateasca si sa va aduca plantele
Alte detalii la
07844827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu



Am inteles, multumesc pentru clarificare. Daca nu reusesc sa vin personal acolo in timp util, am sa incerc sa gasesc pe cineva care sa vina sa le ia de la dumneavoastra si sa mi le trimita.

Toate cele bune

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic