luni, 13 februarie 2012

mea este bolnava de aceasta boala numita psoriazis..

Buna ziua Domnulei Gheorghe! Sunt o domnisoara din Replublica Moldova! Vreau sa stiu si eu cum sa foc rost de acest ceai ,,Deniplant" deoarece mama mea este bolnava de aceasta boala numita psoriazis... si as vrea mult sa ajunga si la nou....ma intereseaza si cit costul si cum putem sa-l procuram....multumesc frumos anticipat!!! astept un raspuns de la dumneavoastra!!!

Buna seara
Plantele pentru o luna costa 150 RON
Ele se pot procura numai de la Bucuresti sos pantelimon nr 258 bl 47 sc c et 3 ap 142 interfon 142
numai VINEREA intre orele 14-16
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Buna seara!!! Domnulei Gheorghe vreau sa va mai intreb despre ceaiul ,,Deniplant": persoanelor care sufera cu inima chiar si avind batai de inima ele pot s-al administreze??? Ieri am uitat sa va intreb acesta intrebare. Si multumesc foarte mult pentru raspunsul de ieri!!!



Buna seara
eu nu sunt medic sa pot face recomandari medicale.
Nu s-au facut studii medicale pentru a se vedea la ce pacienti face bine si la care nu.
Cu stima

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic