duminică, 26 februarie 2012

ceai pt psoriazis.

Buna seara.
As dori si eu sa fac comanda la o cutie de ceai pt psoriazis.Platesc in avans prin virament bancar din banca BRD.As dori sa imi trimiteti datele si nr de cont unde pot sa virez banii.Am inteles ca pretul este de 150 ron cu taxe de transport incluse.Va mltumesc si astept raspuns,
S...............a


Buna ziua
Nu putem trimite prin posta
Plantele se pot obtine numai de la Bucuresti
PEntru programari sunati la 0744827881 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Nu inteleg.Saptamana trecuta mi-am comandat o pereche de cercei de pe net si prin posta romana i-am primit.Azi merg sa ridic un inel...tot prin psta romana.Puneti o pietricica in colet daca trebuie sa dea la greutate
Stima...

Ok...sa zicem ca nu se poate prin posta romana.Prin curierat rapid il trimiteti?

NU

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic