duminică, 26 februarie 2012

nu se mai trimite ceaiul deniplant prin posta

D-le Giurgiu,

Am inteles ca nu se mai trimite ceaiul deniplant prin posta deoarece coletul are dimensiuni mai mici decat cele agreate de posta romana.
Daca coletul ar contine 6 cutii de ceai (ca in desenul atasat), atunci e suficient de mare pt a putea fi trimis prin posta.

Intrebarea mea este daca ati putea sa imi trimiteti 6 cutii o data.

Va multumesc.

Toate cele bune,

lll...
Timisoara


Buna seara,
Initial am agreat aceasta posibilitate, insa vazand ca sunt doar doua persoane care ar dori acest lucru am renuntat.
In acest moment am desfiintat acest serviciu care se ocupa cu trimiterea prin posta.
Singura posibilitate de a obtine plantele, este de la Bucuresti.
Cu stima

D-le Giurgiu,

Va multumesc pt raspuns.
Daca asta e situatia, in lunile care urmeaza o sa incerc sa procur ceaiul din Bucuresti.

As vrea sa va intreb daca se poate sa-mi trimiteti ceaiul in cele cateva zile care au mai ramas pana la 1 martie, daca maine pun la posta banii pt 2 sau 3 cutii.

Toate cele bune,

Buna ziua
Cum am precizat nu mai avem serviciul postal
Nu mai are cine sa ridice banii si sa trimita colete
Cu stima

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic