duminică, 26 februarie 2012

cancer de col uterin

Stimate domn Giurgiu,
am fost ieri la dumneavoastra unde am achizitionat pliculete cu ceai pentru cineva din provincie.
V-am spus ca eu m-am operat anul trecut de cancer de col uterin si as fi dorit daca aveati ceva pentru cazul meu.
Ati spus sa va trimit un mail, ca ati avea ceva informatii.
Cu stima

Buna ziua
Urmariti fisierele atasate eventual cautati pe google informatii despre 714X

Hamer.doc
INFLUIEN A ACTIVIT II SOLARE ASUPRA ORGANISMULUI UMAN.doc INFLUIEN A ACTIVIT II SOLARE ASUPRA ORGANISMULUI UMAN.doc
Somatide.doc
teoria hamer.doc
teoria hamer.doc
Cancer-test.doc

Cu stima
Gheorghe giurgiu


Multumesc pentru material. Sunt convinsa ca voi gasi multe lucruri nestiute.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic