miercuri, 21 aprilie 2010

Referitor la actiunea ceaiului,va pot spune ca,dupa o luna de cura cu acest ceai mi-a disparut pruritul la nivelul scalpului si pielea acestuia

Buna ziua

Am trimis astazi 450ron,echivalentul a 90 pliculete ceai Deniplant psoriazis.Referitor la actiunea ceaiului,va pot spune ca,dupa o luna de cura cu acest ceai mi-a disparut pruritul la nivelul scalpului si pielea acestuia prezentandu-se mai bine,pe aceasta suprafata nefolosind unguent cu cortizon(Daivobet),dar,unde am folosit unguent cu cortizon(Daivobet),pruritul este intens la un nivel suportabil.
Consider ca organismul meu a rectionat la Deniplant si vreau sa merg mai departe cu acest ceai.
In acelasi timp doresc sa-mi trimiteti pachetul prin Fan Courier si sa-mi postati pe forum data livrarii acestuia.

Buna ziua
Cand ajung banii in 10-14 zile pleaca coletul de la noi
Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic