luni, 5 aprilie 2010

am inceput tratamentul acum 3 saptamani cu deniplant si se vad imbunatatiri

Maier Cristi: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
Maier Cristi: doream sa vorbesc cu dvs legat de tratament
giurgiu gheorghe: da
Maier Cristi: am inceput tratamentul acum 3 saptamani cu deniplant
Maier Cristi: si se vad inbunatatiri
Maier Cristi: dar ma intreb cam cat timp credeti ca ar dura
giurgiu gheorghe: inseamna ca organismul a raspuns pozitiv
Maier Cristi: asa cum banuiesc ca stiti aceasta boala este ereditara
Maier Cristi: adica mai mult de 60% dintre copii mostenesc boala
giurgiu gheorghe: exista predispozitia ereditara
Maier Cristi: ma intereseaza daca acest tratament vindeca boala in totalitate sau chiar daca urmez tratamentul sansele de transmitere la copii raman aceleasi?
giurgiu gheorghe: acest lucru nu am de unde sa-l stiu
giurgiu gheorghe: eu preventiv la fetia mea de la 6 luni i-am dat acest ceai
giurgiu gheorghe: pentru a fi sigur ca totul e ok
giurgiu gheorghe: cum un an de zile i-am dat acest ceai preventiv
giurgiu gheorghe: si pana la 18 ani colpilul meu nu a vazut antibiotice
Maier Cristi: am inteles
Maier Cristi: nici eu nu iau antibiotice
Maier Cristi: sunt destul de rezistent
Maier Cristi: repet intrebarea dinainte
Maier Cristi: cat credeti ca ar trebui sa urmez acest tratament
Maier Cristi: minimul
giurgiu gheorghe: pana dispar absolut toate leziunile de pe corp si nu se mai cunoaste nimic
giurgiu gheorghe: apoi se intrerupe trepatat , o zi da una anu
Maier Cristi: si nu ar fi bine sa il urmez si dupa aceea o perioada
giurgiu gheorghe: ba da
giurgiu gheorghe: se intrerupe cu pauze
Maier Cristi: am inteles
Maier Cristi: bine
Maier Cristi: mai discutam dupa vreo cateva saptamani
Maier Cristi: o sa va tin la curent cu evolutia tratamentului
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: vezi ca acum coletul pleaca de la noi la 10 zile dupa ce primim banii
Maier Cristi: eu l-am luat din farmacie
Maier Cristi: vin in fiecare luna la bucuresti
Maier Cristi: deci mie mai la indemana
giurgiu gheorghe: ok
Maier Cristi: dar cum de nu se distribuie si in alte farmacii
giurgiu gheorghe: eu nu ma rog de farmacii sa il comande
giurgiu gheorghe: cine comanda primeste
Maier Cristi: am inteles
Maier Cristi: o seara buna va doresc
Maier Cristi: multumesc
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
Maier Cristi has signed out. (05.04.2010 19:17)

Last message received on 05.04.2010 at 19:16

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic