vineri, 23 aprilie 2010

Am comandat ceaiul d-voastra (Deniplant ) pt psoriazis.

Domnule Giurgiu ,

Am comandat ceaiul d-voastra (Deniplant ) pt psoriazis. Am urmat instructiunile d-voastra si am preparat ceaiul prin fierbere impreuna cu lamaia timp de 15-20 min.Nu am putut sa consum decat 6 zile deoarece imi provoaca niste usturimi groaznice la stomac.
La ce adresa sa va trimit ceaiul pt a primii banii inapoi conform intelegerii avute cu d-voastra.
Va trimit si o copie de pe mandatul postal prin care v-am achitat suma de 150 lei.
Va rog sa-mi expediati banii pe aceiasi adresa : L.... J....... strada. ................nr .... sc...ap ...Bacau.

Va multumesc pt intelegere,

L J....


Buna ziua
Pentru a beneficia de Garantia Deniplant va rog sa cititi aici care sunt conditiile. http://www.deniplant.ro/garantia-deniplant.htm
Acolo scrie ca nu trimitem banii prin posta.
Puteti veni la biroul Deniplant vinerea intre orele 14-16 si vi se vor returna banii fara nici o problema.
Alte relatii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic