luni, 12 aprilie 2010

in functie de solicitari in 10-14 pleaca coletul de la noi

cosma codruta-oana: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
cosma codruta-oana: am primit mail-ul de la dvs. asa mult dureaza trimiterea ceaiului?
giurgiu gheorghe: acum da
giurgiu gheorghe: in fucntie de solicitari in 10-14 pleaca coletul de la noi
cosma codruta-oana: mai repede nu se poate? pana acum il trimitea-ti mai repede, oare are vre-o importanta ca o sa fie o intrerupere in tratament?
cosma codruta-oana: daca stiam ca dureaza atat plateam mai repede
cosma codruta-oana: e a 4 luna de tratament continuu
giurgiu gheorghe: am anuntat acest lucru pe site si pe forum
giurgiu gheorghe: ceaiul poate fi luat mai repede direct de la birou sau farmaciile diana
cosma codruta-oana: nu am fost atenta la asta, sunt din cluj, deci nu am cum sa ajung la ele
giurgiu gheorghe: da, mai repede de atat nu putem
cosma codruta-oana: bine, asta e. dar oare are vre-o importanta intreruperea tratamentului?
giurgiu gheorghe: depinde de organism cum va reactiona
giurgiu gheorghe: eu nu am de unde sa stiuin 10-14 pleaca coletul de la noi

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic