luni, 5 aprilie 2010

prednison,neotigason,flucovimil,dermovate,triderm..

mira -J: buna seara!Hristos a inviat!....am fost diagnosticata acum 1 luna cu psoriazis pustulos...asta dupa ce am fost la mai multi medici care m-au tratat de ,,o eczema,,..urmez de atunci un tratament f puternic...prednison,neotigason,flucovimil,dermovate,triderm...sapt trecuta am fost si la clinica psoremiss..mi-am luat cele 2 creme..intre timp am redus doza la tratament si vad ca au reinceput sa apara bubele...si pe corp obeserv ca apar din ce in ce mai multe ,,cosulete,,....initial aveam numai pe maini si palme....acum tin regim...dar...
mira -J: scuze...maini si talpi..
giurgiu gheorghe: daca veti continua acel tratament va veti umple pe tot corpul
giurgiu gheorghe: cititi pe forum ce spun cei care au folosit acele tratamente
mira -J: nu pot renunta brusc la prednison ca e foarte puternic...numai ca intre timp am facut si lombosciatica...in timpul tratamentului..pt prima oara ...si ma gandesc ar putea fi...artrita psoriazica?
giurgiu gheorghe: e posibil
giurgiu gheorghe: cititi efectele secundare la acele medicamente
mira -J: imi e groaza...ceaiul dvs vindeca si psoriazisul pustulos?...sunt devastata de diagnostic...inainte aveam o piele de ,,bebelus,,
giurgiu gheorghe: au fost pacienti si cu acest diagnostic care au raspuns pozitiv
mira -J: si daca renunt la medicamente..oricum nu mai devreme de 1 luna si intre timp iau ceaiul de la dvs si continui sa ma ung cu cremele de la psoremiss?....adk le pot combina?...consider ca boala ar trebui tratata din interior ..cu un ceai de ex ca al dvs...nu doar la exterior cu unguente...
giurgiu gheorghe: nu se pot combina
giurgiu gheorghe: nu se stie care da rezultate
mira -J: aha..inteleg..pai atunci revin cum termin tratamentul cu corticoizi..in 3 sapt pt o comanda...oricum din cate inteleg forma mea de psoriazis e mai rara...oricum mi s-a spus ca in ultimii ani s-a observat ca tot mai multi pacienti cu psoriazis pustulos au facut si vulgaris...sper sa nu ajung pana acolo....mai multe informatii despre ceai le gasesc pe site?
giurgiu gheorghe: pentru prima data va sugeram sa veniti sa-l luati de la biroul deniplant unde vom avea si o discutie referitorea la preparare si administrare
mira -J: aha..in Bucuresti?...adresa valabila e cea de pe site?..eu locuiesc in Constanta..dar oricum vin cat de curand in Buc la un consult mai amanuntit la un spital ca starea mea de sanatate e din ce in ce mai proasta...
giurgiu gheorghe: da
mira -J: si nr de tel sunt valabile?
giurgiu gheorghe: da
mira -J: bun atunci..ramane sa revin cat de curand cu un tel...se face programare inainte?
giurgiu gheorghe: e bine sa sunati inainte
mira -J: ok..o sa va sun...sper ca in urmatoarele saptamani sa ne vedem..pana atunci...multa sanatate!
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
mira -J has signed out. (05.04.2010 19:54)

Last message received on 05.04.2010 at 19:47

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic