marți, 27 aprilie 2010

am primit ceaiul deniplant, astazi l-am ridicat de la posta

buduru_elena is not in your contacts
Be careful when corresponding with people you don’t know. Never share private information with them.
Options...Report as Spam

buduru_elena: buna seara!
giurgiu gheorghe: buna seara
buduru_elena: manumesc buduru elena si sunt din craiova
buduru_elena: chiar cauta telefonul sa va sun
buduru_elena: am primit ceaiul deniplant, astazi l-am ridicat de la posta
buduru_elena: si acum il prepar
buduru_elena: un lucru nu inteleg
buduru_elena: pliculetul de ceai se lasa cu lamaia pana a doua zi sau se scoate dupa ce se raceste
giurgiu gheorghe: de
giurgiu gheorghe: se lasa pana a doua zi
buduru_elena: multumesc
buduru_elena: daca mai am nelamuriri pot sa va mai deranjez?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: nici o problema
buduru_elena: sper sa dea rezultate
buduru_elena: multumesc
buduru_elena is typing...
buduru_elena: o seara buna
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: buna seara

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic