marți, 6 aprilie 2010

am intrat pe site/ul dumneavostra si as dori si eu o cutie de deniplant pentru psoriazis

buduru_elena: buna ziua!
buduru_elena: Cristos a Inviat!
giurgiu gheorghe: buna ziua
buduru_elena: am intrat pe site/ul dumneavostra si as dori si eu o cutie de deniplant pentru psoriazis
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
buduru_elena: am inteles ca aceasta costa 150 lei

giurgiu gheorghe: da
buduru_elena: craiova...jud dolj

buduru_elena: cat trebuie sa depun la posta?
giurgiu gheorghe: prima data e bine sa veniti la biroul deniplant si sa-l luati personal. Veti primi si indicatiile de preparare si administrare
giurgiu gheorghe: putem trimite si prin posta insa dureaza 10-14 zile de la primirea banilor
buduru_elena: am o colega de serviciu care deja are 2 luni de cand il bea
giurgiu gheorghe: da
buduru_elena: si deja a vazut schimbari
giurgiu gheorghe: sunt convins
buduru_elena: eu am fost la dermatolog...mi s/a confirmat faptul ca am psoriazis si mi-a dat niste creme
giurgiu gheorghe: daca va dati cu ele va veti umple pe tot corpul
buduru_elena: ma dau de 2 saptamani, au inceput sa se duca...dar am inteles ca reapar
giurgiu gheorghe: cititi pe forum ce au patit si altii
buduru_elena: am doar in coate si cateva pe corp...foarte putine...dar stiu ce ma asteapta
buduru_elena: am studiat...si auzind/o pe colega mea...m-am hotarat sa iau si eu
buduru_elena: o sa merg azi la posta si o sa depun banii pentru o cutie
buduru_elena: deocamdata...
giurgiu gheorghe: cum am spus va dura 10-14 zile pana pleaca coletul de la noi
buduru_elena: 150?sau trebuie si alte taxe
buduru_elena: nu pot sa ajung la bucuresti prea curand
giurgiu gheorghe: daca aveti pe cineva in bucuresti poate veni sa-l ia mai repede
giurgiu gheorghe: 150 lei
buduru_elena: Multumesc mult
giurgiu gheorghe: cu placere
buduru_elena: Ma numesc Buduru Elena si am 28 ani
giurgiu gheorghe: da
buduru_elena: poate va mai deranjez peste 1 saptamana
giurgiu gheorghe: sigur
buduru_elena: nu exista niciun pericol dupa ce folosesc acest ceai?nicio urmare?
giurgiu gheorghe: adica?
giurgiu gheorghe: e un ceai obisnuit
buduru_elena: efecte secundare
giurgiu gheorghe: intrebati colega daca ea are ceva
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: in cel mai rau caz nu va merge
buduru_elena: multumesc mult!
Last message received on 06.04.2010 at 11:03

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic