sâmbătă, 9 mai 2009

sufar de psoriazis

violeta amina is using a different version of Yahoo! Messenger. Certain features may be unavailable.

violeta amina: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
violeta amina: am si eu o problema
violeta amina: sufar de psoriazis si am vazut id dumneavoastra
violeta amina: si am zis sal iau
giurgiu gheorghe: da
violeta amina: sa vad ce imi puteti zice?
giurgiu gheorghe: www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: aici se gasesc toate informatiile necesare
violeta amina: da am citit si de pe forum si am inteles ca as putea sa cumpar acest demiplant chear de la dumneavoastra
giurgiu gheorghe: da vinerea de la 14 la 16 la biroul din sos pantelimon
violeta amina: dar scuzatima eu stau foarte departe de bucuresti
violeta amina: si atunci se poate trimite prin posta?
giurgiu gheorghe: pentru provincie exista sistemul prin posta
violeta amina: da am inteles
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
violeta amina: am aceasta boala din copilarie si acum am 25 de ani ,si mie insuportabila deja
violeta amina: am citit foatre multe de dumneavoastra si chear sau vindecat multi si eu vreau sa incerc acest demiplant
giurgiu gheorghe: da sigur
giurgiu gheorghe: cand primim banii expediem plantele
violeta amina: dar este un singur fel de tratament sau mai multe?
giurgiu gheorghe: unul singur
violeta amina: va multumesc mult si scuzati de deranj
giurgiu gheorghe: cu placere
violeta amina: as mai putea intra sa vorbesc cu dumneavoastra dupa ce voi comanda ascet tratament ,in caz ca as avea nevoie de ceva raspunsuri la vreo intrebare?
giurgiu gheorghe: sigur, cand sunt on line raspund
violeta amina: ok
violeta amina: o zi placuta
giurgiu gheorghe: la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic