joi, 28 mai 2009

as dori sa intru in posesia ceaiului deniplan ptr pseoriazis

Firu Ciprian: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Firu Ciprian: ma numesc C..... sunt din Galati si as dori sa intru in posesia ceaiului deniplan ptr pseoriazis
Firu Ciprian: cum se procedeaza
Firu Ciprian: ?
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Firu Ciprian: sufar de aceasta boala de peste 15 ani
Firu Ciprian: deci ceaiul cost 150lei?
Firu Ciprian: daca va trimit bani maine in cat timp primesc ceaiul?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: cand primim banii, maxim a doua zi pleca coletul de la noi
Firu Ciprian: in timp ce am sa fac tratamentu cu ceaiul dumneavoastra pot folosi si tratamentul care il fac acuma?
giurgiu gheorghe: de preferat NU
giurgiu gheorghe: ca sa vedeti care merge sau nu
Firu Ciprian: multumesc frumos ,va pot contacta si maine sa va dau adresa unde sa trimiteti coletu?
giurgiu gheorghe: trimiteti pe email si scrieti adresa completa citet pe mandatul postal
Firu Ciprian: taxele postale cand primesc coletu am sa le platesc eu aicea?
Firu Ciprian: si cat costa?
giurgiu gheorghe: cu posta romana le platim noi
giurgiu gheorghe: daca doriti cu fanc curier atunic platiti
giurgiu gheorghe: sa scrieti si telefonul daca doriti cu fan
Firu Ciprian: cu fan curier cat ar costa?
giurgiu gheorghe: 17 lei
Firu Ciprian: atuncea puteti sa le trimiteti prin fan curier
Firu Ciprian: am sa va scriu si telefonul in email
giurgiu gheorghe: pe mandatul postal scrieti ca doriti cu fan
Firu Ciprian: si am sa specific fan courier
giurgiu gheorghe: da
Firu Ciprian: pai am sa scriu si pe mandat si pe email
giurgiu gheorghe: da
Firu Ciprian: va multumesc frumos ,o seara buna
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: buna seara

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic