marți, 26 mai 2009

am vazut pe siteul deniplant ca se dau plantele si gratuit as putea sa stiu in ce cazuri

alina alinutza is using a different version of Yahoo! Messenger. Certain features may be unavailable.

alina alinutza: buan seara
giurgiu gheorghe: buna seara
alina alinutza: am vazut p siteul deniplant ca se dau plantele si gratuit as putea sa stiu in ce cazuri
alina alinutza: >
alina alinutza: ?
giurgiu gheorghe: au fost niste promotii
giurgiu gheorghe: acum pe timp de criza au fost suspendate
alina alinutza: am inteles
alina alinutza: vroiam sa tiu cam cate luni se tine acest tratamen
giurgiu gheorghe: pana dispar absolut toate leziunile ,depinde de fiecare organism in parte
alina alinutza: am inteles
alina alinutza: dak mai am intrebari o sa va mai deranjez
giurgiu gheorghe: nici o problema
giurgiu gheorghe: pe forum scrii
alina alinutza: nu ink azi e prima zi cand am intrat pentru o vecina de-a mea care are psoriazis
giurgiu gheorghe: pai vezi
giurgiu gheorghe: tu de ce nu faci munca gratuita in folosul celorlalti
giurgiu gheorghe: e greu cu munca patriotica in ziua de azi
alina alinutza: o fac aproape gratuita
alina alinutza:
alina alinutza: si nu ajt p nimeni bolnav
giurgiu gheorghe: spune-i vecinei ca poate sa citeasca si sa scrie si ea acolo
alina alinutza: vecina nu are net
alina alinutza: din pacate
giurgiu gheorghe: poate veni la tine daca o inviti
alina alinutza: poate dar nu f mult
giurgiu gheorghe: ok
alina alinutza: oricum multumesc
giurgiu gheorghe: ok
alina alinutza: o seara frumoaa in continuar3e
alina alinutza: *continuare
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic