luni, 25 mai 2009

doctorita ne-a cerut adresa dvs. sa dea si la alti bolnavi de psoriazis.

buna ziua!Sunt andrei epure din campulung moldovenesc.Am10ani.De4 luni urmez
tratamentul dvs.in progrm social,pt.care sa stiti ca mama da in fiecare luna
acatiste la biserica pt.dvs.ca ne ajutati cu tratamentul.mama a vb. cu sotia dvs. si
i-a zis ca preotul imi da cateodata bani de tratament,de aia v-a trimis intr-o luna
mai mult.Nu strica sa am rezerve,caci tratamentul va dura mult timp.Bunica a fost cu
mine la medicul de familie si s-a uimit ca pe fundulet mi-a trecut.Mai am pe
cap,unde nu vrea deocamdata sa-mi treaca,dar am rabdare.ma duc saptamanal la
sf.maslu,ma rog si sper sa scap cu totul.doctorita ne-a cerut adresa dvs. sa dea si
la alti bolnavi.Nu am reusit sa intru pe forum,nu ma prea pricep,iar ce scriu am
vazut ca nu a intrat.Osa mai incerc.mama,fiind f. bolnava, nu s-a lasat pana nu
mi-a gasit si mie un tratament, dar medicii de aici nu cred in naturiste, asa ca au
ramas muti cand au vazut ce rezultate bune am.Dumnezeu sa va ajute in
continuare sa va tina sanatatea ca sa ne puteti ajuta in continuare.Multumim
mult.Familia Epure din campulung moldovenesc

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic