marți, 19 mai 2009

[Despre Maladii autoimune] Lupusul eritematos diseminat.

Romeo Montague (19/05/2009 2:16:34 PM): salut
Romeo Montague (19/05/2009 2:16:51 PM): "Consultanta in probleme de medicina naturista in dermatologie Daca am nevoie de ceva inventez. "
Romeo Montague (19/05/2009 2:17:09 PM): am expus si eu problema in speranta de a obtine un sfat..
Romeo Montague (19/05/2009 2:17:46 PM): Deniplant are ceva efecte negative?ca poate nu am LED
Romeo Montague (19/05/2009 2:18:35 PM): si in plus am vazut ca mai sunt si alte produse naturiste...
Romeo Montague (19/05/2009 2:20:29 PM): am vazut ca mai e si AlergiPlant
Romeo Montague (19/05/2009 2:20:43 PM): Ceai anti - dermatita seboreica si matreata
Romeo Montague (19/05/2009 2:20:52 PM): Ceai antistres
Romeo Montague (19/05/2009 2:20:59 PM): Regenerator al parului
Romeo Montague (19/05/2009 2:26:08 PM): Imuniplant
Romeo Montague: am nevoie de o parere
giurgiu gheorghe: in acest moment nu mai avem de cat ceaiul deniplant
giurgiu gheorghe: celelalte produse nu mai sunt disponibile pana in toamana cand vom culete noile plante
Romeo Montague: salutare
Romeo Montague:
Romeo Montague: am facut un topic nou
giurgiu gheorghe: buna seara
Romeo Montague: pe forum
Romeo Montague: Pagina de start a forumului psoriazis-deniplant.MyForum.ro -> PROBLEME LEGATE DE IMUNITATE
Romeo Montague: [Despre Maladii autoimune] Lupusul eritematos diseminat.
http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/despre-maladii-autoimune-lupusul-eritematos-diseminat-vt1175.html
giurgiu gheorghe: da
Romeo Montague: in care ceream si eu un sfat
giurgiu gheorghe: daca va fi in masura cineva si ti-l dea, cred ca ti-l va da
Romeo Montague: am inteles ca doar deniplant mai este disponibil
giurgiu gheorghe: acum da
Romeo Montague: intrebarea mea era... are efecte negative?
Romeo Montague: adica pot lua asa preventiv... chiar daca nu am posariz
giurgiu gheorghe: pana acum nu s-au semnalat
Romeo Montague: suspectez doar lupusul
giurgiu gheorghe: in cel ma raou caz nu va merge si atat
Romeo Montague: super
Romeo Montague: atunci sper sa ne vedem sa incerc si eu
Romeo Montague: eu sunt in bucuresti
giurgiu gheorghe: eu sunt la biroul din sos pantelimon numai vinerea intre 14 si 16
Romeo Montague: am vazut ca ai cam facut reclama la statiunile din valcea, esti din valcea
Romeo Montague: ?
giurgiu gheorghe: nu din bucuresti
Romeo Montague: eu sunt
giurgiu gheorghe: cu statiunea respectiva colaboram
Romeo Montague: deci ai zis ca esti numai vinerea
Romeo Montague: am inteles
Romeo Montague: pai poate ne vedem vineri
Romeo Montague: sa iau si eu un pachet
Romeo Montague: parca era 150 RON
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: da 150 lei
Romeo Montague: ajunge o luna?
Romeo Montague: pachetul ala
giurgiu gheorghe: in nici un caz
giurgiu gheorghe: au fost care au folosit 4-6 luni
giurgiu gheorghe: dar sunt si de peste 2 ani in tratament
Romeo Montague: nu ma refeream la durata tratamentului
giurgiu gheorghe: pachetul contine 30 de pliculete
Romeo Montague: si cate un plic pe zi
Romeo Montague: ?
giurgiu gheorghe: da
Romeo Montague: e ok.. deci ajunge o luna
giurgiu gheorghe: da
Romeo Montague: iti explic atunci cand ne vedem cam ce am eu...
Romeo Montague: poate ai mai intalnit...
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
giurgiu gheorghe: deci nu acord consultatii
giurgiu gheorghe: discutam despre cum se prepara ceaiul
Romeo Montague:
Romeo Montague: ok
Romeo Montague: vad ca e si pe la farmacia diana de la cismigiu
giurgiu gheorghe: da
Romeo Montague: BIROUL DENIPLANT

doar vineri intre orele 14-16,30 la biroul din : Sos PANTELIMON NR.258, Bl 47, Sc C, Et.3, Ap 142, Interfon 142 Sector 2 Bucuresti
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: intre 14 si 16
giurgiu gheorghe: atat
Romeo Montague: ok
Romeo Montague: se poate ajunge cu metrou acolo?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: autobuz 330 si 335
giurgiu gheorghe: tramvai 14
Romeo Montague: mi se par cunoscute astea
giurgiu gheorghe: 36
Romeo Montague:
Romeo Montague: 330,335
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: http://www.salutbucuresti.ro/planoras/swf_map.htm?-10541&-7558
Romeo Montague: http://masslina.blogspot.com/2008/09/ratb-330-335-cursa-infernala.html
Romeo Montague: ah da.. trec pe la herestrau
Romeo Montague: Piata Presei Libere
giurgiu gheorghe: in capatul celalalt
Romeo Montague: da
Romeo Montague: Bd. Chisinau
Romeo Montague: se numeste statia cred
giurgiu gheorghe: da
Romeo Montague: ok
Romeo Montague: ne vedem vineri
giurgiu gheorghe: bine
Romeo Montague: numai bine
Romeo Montague:
Romeo Montague: sanatate
giurgiu gheorghe: buna seara

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic