joi, 28 mai 2009

copil de 6 ani cu parapsioriazis gutat

M M: in legatura cu ceaiul
giurgiu gheorghe: buna ziua
M M: buna ziua
M M: fetita mea a fost diagnosticata cu parapsioriazis gutat
giurgiu gheorghe: cati aniare
M M: o forma care ar trebui sa treaca de la sine
M M: 6 ani
giurgiu gheorghe: multi inainte
M M: multumesc
giurgiu gheorghe: cu ce ii dati
M M: cu Advantan
M M: si creme cu uree
giurgiu gheorghe: sigur nu-i va trece de la sine
giurgiu gheorghe: si veti vedea ca se va generaliza
giurgiu gheorghe: peste un anumit timp
M M: problema este ca fiecare doctor ne spune altceva
M M: si cremele se duc la ficat
giurgiu gheorghe: cititi pe net ce au patit cei ceare au folosit
giurgiu gheorghe: vad ca stiti cate ceva
M M: pana acum un an era si foarte sensibila
M M: racea des
giurgiu gheorghe: sistemul imunitar e de vina
M M: as putea sa va platesc prin banca?
M M: din cont in cont?
giurgiu gheorghe: NU
giurgiu gheorghe: nu mai folosim banca
M M: de ce?
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: nu am fost multumit de serviciile lor
M M: ce inseamna online
M M: ?
giurgiu gheorghe: mandat postal on line
giurgiu gheorghe: la posta
giurgiu gheorghe: ajung banii in 2 ore
M M: eu sunt din Timisoara
giurgiu gheorghe: indiferent
M M: ok, dar am uitat sa spun
giurgiu gheorghe: la banca pot ajunge si dupa 2 zile
M M: in urma unui tratament homeopatic cu sulphur
giurgiu gheorghe: nu cunosc
M M: de la 2 leziuni intr-un an s-a extins pe burtica si pe spate
M M: in 5 zile
giurgiu gheorghe: eu amspus ceva mai inainte
giurgiu gheorghe: cu generalizarea
M M: am vazut ca la pacientii cu pete localizate
M M: adica negeneralizat
M M: merge mai bine
M M: mai repede
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare organism in parte
giurgiu gheorghe: copiii au raspuns in general mai bine
M M: daca trimit banii, de unde stiti de care produs am nevoie
giurgiu gheorghe: pai avem numai unul acum
giurgiu gheorghe: deniplant
M M: ok, dar e vorba de un copil
M M: de 6 ani
giurgiu gheorghe: daca doriti kids scrieti pe mandat
M M: si parca am vazut ca este de prevenire si de tratament
giurgiu gheorghe: fiica mea a but de la 6 luni acest ceai preventiv
M M: dar este unul de tratament si unul preventiv?
giurgiu gheorghe: acum avem numai pt tratament
M M: din ce motiv?
giurgiu gheorghe: pentru ca sunt plante diferite in compozitie
giurgiu gheorghe: si o parte din ele nu le mai avem
M M: si va mai aparea?
giurgiu gheorghe: care
M M: eu am doi copii
giurgiu gheorghe: cel de prevenire?
M M: cel preventiv
M M: da
giurgiu gheorghe: cred ca pe la sfarsitul lunii iunie sau dupa concediul in septembrie
M M: ok
M M: am sa trimit banii
giurgiu gheorghe: cand ii primim maxim a doua zi pleca coletul de la noi
giurgiu gheorghe: sa scrieti citet adresa iclusiv telefonul
M M: ma doare sufletul cand ma gandesc ca eu cu mana mea ca mama imi ung fetita cu otravuri
M M: am fost inclusiv in Ungaria cu ea
giurgiu gheorghe: foarte rau
giurgiu gheorghe: mergeti la sovata ca acolo vin ungurii sa caute deniplant
giurgiu gheorghe: hotel danubius
M M: ma gandeam anul acesta sa mergem in concediu acolo
M M: mi-a mai fost recomandat
giurgiu gheorghe: luati legatura cu Dr Pretorian Suzana
M M: pentru ca copiii mei prezinta risc de astm bronsic
giurgiu gheorghe: tot de la sistemul simunitar scazut
M M: pot sa va pastrez in lista de mess pentru lamuriri ulterioare?
giurgiu gheorghe: sigur
M M: multumesc
M M: la revedere
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: la revedere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic