vineri, 8 mai 2009

am fost de curand la un medic si mi s-a zis ca e nevoie de regim si ca nu o sa ma vindec niciodata de aceasta boala psoriazis

madeline madalina is using a different version of Yahoo! Messenger. Certain features may be unavailable.

madeline madalina: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
madeline madalina: am vazut pe internet adresa dumneavoastra si mi-am permis sa o iau
madeline madalina: am o mica mare problema
giurgiu gheorghe: da
madeline madalina: sufar de psoriazis de la vreo 8 ani
madeline madalina: atunci a inceput sa se exteriorizese
giurgiu gheorghe: de la unguente
madeline madalina: mama imi zice ca am fost la doctori cand eram mica si toti au zis aceeasi cauza
madeline madalina: un soc emotional
giurgiu gheorghe: se poate
madeline madalina: intr-adevar tatal meu a murit cand aveam eu 3 ani
giurgiu gheorghe: da
madeline madalina: ce fel de tratamente imi indicati
madeline madalina: ?
madeline madalina: am la nivelul coatlor
madeline madalina: genunghiilor
madeline madalina: si scalpului
giurgiu gheorghe: deniplant
giurgiu gheorghe: www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: eu altceva mai bun nu stiu
madeline madalina: imi recomandati regim sau ceva
madeline madalina: ?
giurgiu gheorghe: fara unguente fara regim
giurgiu gheorghe: detalii cum am spus la www.deniplant.ro
madeline madalina: am fost de curand la un medic si mi s-a zis ca e nevoie de regim si ca nu o sa ma vindec niciodata de aceasta boala
madeline madalina: sincer mi-e foarte greu
madeline madalina: am numai 19 ani si mi-e jena sa port tricouri
madeline madalina: din cauza psoriazisului
giurgiu gheorghe: si eu am fost la medici 7 ani si mi-au spus la fel
giurgiu gheorghe: iar acum de 25 de ani nu mai am nimic
madeline madalina: aveti si dumneavoastra?
giurgiu gheorghe: daca nu citesti www.deniplant.ro nu vei sti
madeline madalina: acum citesc
madeline madalina: si la ce pret este acest ceai?
madeline madalina: am gasit
giurgiu gheorghe: scrie acolo 150 lei / 30 zile
madeline madalina: si cam cat timp ar trebuie sa tin tratament?
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare
giurgiu gheorghe: au fost care au folosit 4-6 luni
giurgiu gheorghe: dar sunt si de 2 ani in tratament
giurgiu gheorghe: detalii pe forumul nostru
madeline madalina: am inteles
madeline madalina: va multumesc
madeline madalina: o sa ma consult cu mama mea
giurgiu gheorghe: cu placere
madeline madalina: si o sa vad
giurgiu gheorghe: ok
madeline madalina: o seara placuta
giurgiu gheorghe: la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic