luni, 18 mai 2009

Fiul meu a fost diagnosticat la 14 ani cu psoriazis

mihaela colescu: BUNA ZIUA
giurgiu gheorghe: buna ziua
mihaela colescu: numele meu este M...... sunt din Braila
giurgiu gheorghe: da
mihaela colescu: Fiul meu a fost diagnosticat la 14 ani cu psoriazis
mihaela colescu: am facut biopsia la sp.Colentina
mihaela colescu: oricum nu exista nici-un dubiu
giurgiu gheorghe: ok
mihaela colescu: as vrea sa incercam tratamentul Dvs
mihaela colescu: acum este dupa niste aplicari de dermovate
mihaela colescu: si este f dezamagit
giurgiu gheorghe: foarte rau
giurgiu gheorghe: la intreruperea lui este posibil sa aiba o explozie
mihaela colescu: pai explozia a aparut
giurgiu gheorghe: cititi ce spun cei care au folosit asa ceva
giurgiu gheorghe: pe forum sau pe blog
giurgiu gheorghe: vedeti
mihaela colescu: am citi
mihaela colescu: stiu
mihaela colescu: dar a fost decizia lui
mihaela colescu: are 19 ani
giurgiu gheorghe: sigur
mihaela colescu: si nu se mai putea suferi
mihaela colescu: acum ca s-a incalzit
mihaela colescu: dorea sa poarte tricouri
mihaela colescu: si scalpul
giurgiu gheorghe: sunt sute de unguente [pentru asa ceva
mihaela colescu: da stiu
mihaela colescu: el a folosit pana acum numai acid diprosalic
mihaela colescu: si este singura data cand a folosit acest dermovate
mihaela colescu: acum a vazut ca i-a aparut mai mult
giurgiu gheorghe: a citit pe site si pe forum
giurgiu gheorghe: unde se paote ajunge
mihaela colescu: da a citi
mihaela colescu: dar stiti la varsta lui , intelege mai mult ce vrea
mihaela colescu: nu ce ar trebui
giurgiu gheorghe: s-a lamurit ce si cum e cu psoriazisul
giurgiu gheorghe: are timp
mihaela colescu: noi am mai incercat cand a fost diagnosticat cu niste ceaiuri
mihaela colescu: dupa formula Mariei Treben
giurgiu gheorghe: de la noi?
giurgiu gheorghe: da
mihaela colescu: si nu prea a dat rezulte
mihaela colescu: deci era dezamagit
mihaela colescu: acum i-am aratat pe blog si site
giurgiu gheorghe: sigur e la inceput
mihaela colescu: marturii despre ceaiul Dvs
mihaela colescu: si l-am convins sa incercam
giurgiu gheorghe: poate intra in legqatrura cu cei care il folosesc
mihaela colescu: nu prea socializeaza
giurgiu gheorghe: foarte rau
mihaela colescu: sta mai mult in casa la calculator
mihaela colescu: jocuri
giurgiu gheorghe: pe net
giurgiu gheorghe: pe forum
mihaela colescu: da sigur
giurgiu gheorghe: cred ca mai sunt din braila
mihaela colescu: cu siguranta
mihaela colescu: numai ca nu prea isi doreste
giurgiu gheorghe: la un moment dat chiar am colaborat cu un medic de acolo
mihaela colescu: sa vorbeasca despre boala lui
giurgiu gheorghe: foarte rau
mihaela colescu: are terndinta de a o ascunde nu de a accepta
giurgiu gheorghe: este primul pas spre vindecare
mihaela colescu: stiu ca e f rau
mihaela colescu: chiar a facut cateva sedinte cu un psiholog
mihaela colescu: in fine
mihaela colescu: e mai dificil un pic
giurgiu gheorghe: sunt convins
mihaela colescu: ca sa intelegeti despre el , de ex daca suntem pe strada si vorbim e f jenat
mihaela colescu: nu despre boala
mihaela colescu: despre orice
mihaela colescu: iar daca ridic un pic vocea se supara f tare
mihaela colescu: intotdeauna a fost asa
mihaela colescu: deci acum este chiar in aceasta explozie
giurgiu gheorghe: am inteles
mihaela colescu: a stopat orice cortizon
giurgiu gheorghe: e un lucru bun
mihaela colescu: daca incepem cu ceaiul ?
mihaela colescu: am uitat sa va spun un detaliu important
mihaela colescu: mai are o malformatie congenitala
mihaela colescu: rinichiul stang este atrofiat
mihaela colescu: dreptul a preluat integral
giurgiu gheorghe: e posibil ca si acest lucru sa fi dus la declansarea
mihaela colescu: posibil
mihaela colescu: exista oricum predispozitie genetica
giurgiu gheorghe: da
mihaela colescu: eu sunt diagnosticata cu poliartrita reumatoida
mihaela colescu: in tratament cu methotrexat
giurgiu gheorghe: foarte rau
mihaela colescu: ?
giurgiu gheorghe: cititi ce efecte secundare are
mihaela colescu: stiu
mihaela colescu: dar nu ma mai puteam misca
mihaela colescu: efectiv
giurgiu gheorghe: vorbiti cu doctorita de la sovata
mihaela colescu: nu stiu despre cine este vorba
giurgiu gheorghe: dr pretorian suzana
mihaela colescu: multumesc mult
mihaela colescu: am notat
giurgiu gheorghe: Baza de tratament HOTEL SOVATA

DR.PRETORIAN SUSANA Tel:0744370357 0265.570151
giurgiu gheorghe: colaboram cu dansa
mihaela colescu: intorcandu-ne la fiul meu
mihaela colescu: va multumesc mult pentru informatii
giurgiu gheorghe: cu placere
mihaela colescu: daca incepe cu ceaiul acum este bine?
mihaela colescu: adica sa speram ca va reactiona
giurgiu gheorghe: nicodata nu e tarziu
giurgiu gheorghe: trebuie vazut cum raspunde organismjul
giurgiu gheorghe: si acest lucru se paote vedea in prima sau a doua luna
mihaela colescu: daca eu nu pot ajunge la Dvs in programul afisat pe site ?
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: aici gasiti detalii
mihaela colescu: eu lucrez in Bucuresti
mihaela colescu: el a ramas in Braila
giurgiu gheorghe: despre cum puteti obtine ceaiul prinposta
giurgiu gheorghe: in bucuresti nu trimitem prin posta
mihaela colescu: nu am posibilitatea sa rog un coleg sa vina in program
giurgiu gheorghe: sunt la birou numai vinerea de la 14 la 16
mihaela colescu: sa il ia de la sediul biroului dvs
giurgiu gheorghe: puteti veni atunci
giurgiu gheorghe: sau trimite pe cineva
mihaela colescu: astazi l-as putea cumpara dintr-un alt loc?
mihaela colescu: plati pe loc?
giurgiu gheorghe: nu stiu daca mai au la faramacie
mihaela colescu: am inteles
mihaela colescu: farmaciile afisate pe site?
giurgiu gheorghe: da
mihaela colescu: ok
mihaela colescu: am si instructiuni ?
giurgiu gheorghe: sigur
mihaela colescu: am inteles ca nu este necesar neaparat un regim
mihaela colescu: el oricum nu face excese
giurgiu gheorghe: nu este nevoie de asa ceva
mihaela colescu: ok
mihaela colescu: bine va multumesc mult
giurgiu gheorghe: cu placere
mihaela colescu: as fi vrut sa vorbeasca el cu Dvs
mihaela colescu: dar nu stiu ce se intampla
giurgiu gheorghe: vinerea ma gaseste la birou
mihaela colescu: poate il conving
mihaela colescu: sa vina in Bucuresti
mihaela colescu: si atunci va vom suna in prealabil
giurgiu gheorghe: sigur
mihaela colescu: inca o data multumiri
mihaela colescu: la revedere
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: buna ziua

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic