joi, 12 februarie 2009

vroiam sa intreb exact cum pot comanda ceaiul deniplant

Mocanu Constantin: buna ziua
Mocanu Constantin: am descoperit forumul dumneavoastra dupa multe cautari
Mocanu Constantin: vroiam sa intreb exact cum pot comanda ceaiul dumneavoastra?
Mocanu Constantin:
BUZZ!!!
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: detalii aici
Mocanu Constantin: contul in banca estevalabil?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
Mocanu Constantin: din Roman
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: am mai trimis
Mocanu Constantin: urmeaza sa fac 25 de ani
giurgiu gheorghe: multi inainte
Mocanu Constantin: si am psoriazis de la varsta de 15 ani
Mocanu Constantin: am folosit f mult samponul Nizoral dar de 2-3 luni de zile nu mai are efect
giurgiu gheorghe: asa eset
giurgiu gheorghe: la inceput orice tratament alo[pat e bun
giurgiu gheorghe: ca apoi sa faca mai rau
Mocanu Constantin: din ce plante este facut ceaiul?
giurgiu gheorghe: plante medicinale obisnuite
Mocanu Constantin: plata in cont se poate face de la orice banca sau trebuie sa fie ProCredit Bank?
giurgiu gheorghe: de la oricare
giurgiu gheorghe: dar de la pro ajung mai repede si nu costa nimic
Mocanu Constantin: si dupa efectuarea platii? trimit prin posta dovada platii sau contact telefonic?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: ne trimiteti un email cu adresa unde sa trimitem plantele si cine a facut plata
giurgiu gheorghe: cititi mai bine pe site ca scrie acolo tot
Mocanu Constantin: ok
Mocanu Constantin: si daca doresc sa primesc ceaiul prin curier am sa specific in mail. corect?
giurgiu gheorghe: da si suportati taxele cand primiti pachetul
Mocanu Constantin: da , am vazut
Mocanu Constantin: deci cat trebuie sa depun in cont? 100 sau 150RON?
giurgiu gheorghe: 150 ron
Mocanu Constantin: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic