marți, 17 februarie 2009

eu cred ca am facut psoriazis deoarece am si hipertiroidism basedof

Carmen Paula: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
Carmen Paula: am luat id de pe site-ul dumneavoastra
giurgiu gheorghe: da
Carmen Paula: sunt din oradea si as dori niste informatii suplimentare
giurgiu gheorghe: anume
Carmen Paula: eu cred ca am facut aceasta boala deoarece am si hipertiroidism basedof si din aceasta cauza am mai multe afectiuni
giurgiu gheorghe: in general psoriazisul nu prea are lagatura cu acesta afectiune
giurgiu gheorghe: in momentul cand sistemul imunitar scade sub un anumit prog, se paote declansa psoriazis
Carmen Paula: pai am fost la clinica de endocribologie de la cluj la dr .Duncea Ileana si mi sa spus ca aceasta dereglare hormonala mi-a afectat tot
Carmen Paula: sistemul imunitar .,pielea,vederea,inima
giurgiu gheorghe: nu contest ce a spus doamna doctor
Carmen Paula: sistemul nervos
giurgiu gheorghe: eu dopar mi-am dat cu parerea
Carmen Paula: sunt fff varza
giurgiu gheorghe: o dereglare creaza alta si tot asa
Carmen Paula: am luat o gramada de medicamente de aici si strainatate si ma simt la fel
giurgiu gheorghe: pentru psoriazis nu cred ca aveti ce lua sa va faca bine
Carmen Paula: am vazut asta
giurgiu gheorghe: nimeni nu trateaza cauzele interne ale acestei boli
Carmen Paula: la prednison reactioneaza la mine dar de scurta durata si revine in 2 saptanani
giurgiu gheorghe: si mai rau
Carmen Paula: foarte
Carmen Paula: eu am pe maini
giurgiu gheorghe: toti care folosesc astfel de produse spun la fel
Carmen Paula: si acum imi apare si pe tot corpul dar in exces
giurgiu gheorghe: sunt convins
Carmen Paula: \pielea imi este ff uscata nu mi-a fost asa niciodata
Carmen Paula: groaznic
giurgiu gheorghe: da
Carmen Paula: m-am hotarat sa incerc produsele dvs
giurgiu gheorghe: da
Carmen Paula: tot ce am luat pana acum erau medicamente toxice
giurgiu gheorghe: sunt convins
Carmen Paula: cu tot felul de contraindicatii
giurgiu gheorghe: si efecte secundare
Carmen Paula: cu care produs ar trebui sa incep
Carmen Paula: exact
giurgiu gheorghe: deniplant
Carmen Paula: mi se pare fff grozav si imuniplantul
giurgiu gheorghe: pai daca vreti sa rezolvati psoriazisul eu va sugerez Deniplant
Carmen Paula: ce perioada de timp se ia?
giurgiu gheorghe: au fost pacienti care au folosit 4-6 luni, altii sunt de peste 2 ani iin tratament
Carmen Paula: eu am aceasta boala de aprox un an
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare cum raspunde
giurgiu gheorghe: dar la cate spuneti ca mai aveti , e posibil sa mearga mai incet
Carmen Paula: nu conteaza numai sa treaca
giurgiu gheorghe: sigur
Carmen Paula: maine merg la posta sa fac comanda
giurgiu gheorghe: cand primim banii expediem plantele
Carmen Paula: am citit asta
giurgiu gheorghe: pana atunci cititi pe forum
giurgiu gheorghe: ce spun si ceilalati
Carmen Paula: imi puteti scrie aici numele si unde sa trimit
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: giurgiu gheorghe oficiul postal 38 bucuresti post restant
giurgiu gheorghe: sa scrieti citet adresa unde trebuie sa trimitem noi plantele
Carmen Paula: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
Carmen Paula: totusi ce declanseaza aceasta boala fff urata
giurgiu gheorghe: scaderea sistemului imunitar afecteaza organele interne ficat rinichi organe suprarenale
giurgiu gheorghe: ele raspund de cum arata pielea
Carmen Paula: mai am trei prieteni care sufera de aceasta boala
giurgiu gheorghe: daca vor sa foloseasca deniplant dati-le adresa www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: sau sa intrebe pe google de deniplant
Carmen Paula: dar ei spun ca datorita excesului de stres si nervozitate ceva de genu
giurgiu gheorghe: sau de mine
giurgiu gheorghe: sttresul nu imbolnaveste pielea
Carmen Paula: exact asta am facut azi cand am citit si eu
giurgiu gheorghe: stgresul poate afecta organele de care v-am spus
giurgiu gheorghe: altfel ati vedea pe strada numai bolnavi
giurgiu gheorghe: toti sunt stresati
Carmen Paula: asa este
giurgiu gheorghe: se declanseaza numai unde sistemul imunitar e afectat
giurgiu gheorghe: sunt mai multi factori care pot declansa sau intretine
Carmen Paula: ei luau baraka pt sistemul imunitar,am incercat si eu dar nu imi face bine
giurgiu gheorghe: nu cunosc
Carmen Paula: ceva medicament naturist
giurgiu gheorghe: da
Carmen Paula: si ceva medicament ce contine echinaceea
giurgiu gheorghe: da
Carmen Paula: am incercat si eu ce au incercat si ei pt psoriazis...creme ,pasile si toti dezamagiti
Carmen Paula: ne-am dus in strainatate si la fel
giurgiu gheorghe: cum v-am spus daca nu tratezi intern tot degeaba
giurgiu gheorghe: puteti face inconjurul lumii ca tot la deniplant veti reveni
Carmen Paula: multumesc pt discutie eu maine fac comanda si in mod sigur vor incerca si prietenii mei
giurgiu gheorghe: bine
Carmen Paula: daca boala e mai veche se vindeca mai greu?
giurgiu gheorghe: in general da
Carmen Paula: acest ceai se bea tot odata sau in timpul zilei?
giurgiu gheorghe: nu , 750ml pe tot parcursul zilei
giurgiu gheorghe: cititi pe forum
giurgiu gheorghe: http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/cum-se-prepara-ceaiul-denipant-vt298.html?sid=fc229d05475a2f5e9fc937e242a5b5c9
Carmen Paula: ok ma pun sa citesc si mai tinem legatura dupa ce incep tratamentul sa vedem cum o sa fie
giurgiu gheorghe: sigur
Carmen Paula: sper sa imi reactioneze organismul in mod favorabil
Carmen Paula: va doresc o zi placuta si multumesc pt informatii
giurgiu gheorghe: buna ziua

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic