sâmbătă, 21 februarie 2009

as dori sa apelez la ceaiurile deniplant

Catalin P: Buna ziua!
giurgiu gheorghe: buna ziua
Catalin P: domnul Giurgiu, cel cu ceaiurile,da ?
giurgiu gheorghe: da
Catalin P: ok
Catalin P: numele meu e Catalin
Catalin P: si as dori sa apelez la ceaiurile dumneavoastra
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
Catalin P: din Falticeni, jud Suceava
giurgiu gheorghe: da
Catalin P: cum procedez? le comand direct de pe site ? eu am zis sa discut intai cu dumneavoastra
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: aici scrie cum se porcedeaza
giurgiu gheorghe: ne trimiteti banii si cand pirmim expediem plantele
Catalin P: din pacate nu este sediu al bancii ProCredit in falticeni. pot plati la alta banca, urmand ca ei sa transfere banii in contul respectiv?
giurgiu gheorghe: da se poate si asa
giurgiu gheorghe: sa nu trimiteti prin posta in contul bancar
Catalin P: nu. voi merge la banca
giurgiu gheorghe: bine
Catalin P: rezultatele cam in cat timp ar trebui sa se vada? din ce am citit e vorba cam de o luna,nu?
giurgiu gheorghe: in general Da
giurgiu gheorghe: de aceea exista si garantia de niplant
giurgiu gheorghe: dupa o luna daca nu sunteti multumit puteti veni si primi banii inapoi
Catalin P: Sper sa mearga ca sunt satul de tot felul de creme
giurgiu gheorghe: da exista 85% sanse
Catalin P: ok. Doamne ajuta! altceva ce ar trebui sa stiu in legatura cu ceaiul?
giurgiu gheorghe: tot ce scrie pe site, pe forum si pe blog
giurgiu gheorghe: nu degeaba am scris atat
Catalin P: am mai citit de pe forum.. voi mai citi. ok. v-am lasat. Sanatate!
Catalin P: luni voi trece pe la banca, apoi voi trimite mail
giurgiu gheorghe: ok la revedere
giurgiu gheorghe: neparat email

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic