marți, 17 februarie 2009

Fiica mea in varsta de 17 ani sufera de psoriazis(scalp,coate si genunchi cu extindere in ultima vreme si pe membre si spate)

Stimate Domnule Giugiu Gheorghe,



Ma numesc S...M.. si locuiesc in loc.Medias jud.Sibiu.Fiica mea in varsta de 17 ani sufera de psoriazis(scalp,coate si genunchi cu extindere in ultima vreme si pe membre si spate),a incercat diverse tratamente cu unguente si solutii cutanate,care au fost eficiente pe perioade scurte iar la intreruperea tratamentului s-a extins eruptia, astfel incat e necesara folosirea in permanenta a unguentelor (Daivobet,Dermovate,Elocom,Daivonex,Diprosalic).Sufera de aceasta boala de la varsta de 9 ani ,cand au aparut pe scalp cojite si pe coate si genunchi cateva leziuni care au cedat la tratament local cu Elocom crema.

In urma cu aproximativ 1 an,boala a recidivat,si am incercat tratamente cu unguentele mai sus mentionate.A raspuns la tratament la inceput dar mai apoi leziunile au aparut din nou si s-au extins.

Am citit despre ceaiul Deniplant si as dori daca ma puteti ajuta sa procur si eu ptr.inceput tratamentul de 30 de zile cu acest ceai pentru fiica mea.

In cazul in care raspunsul dvs.va fi afirmativ,voi trimite banii(150 lei) prin mandat postal.

Cu speranta ca ma puteti ajuta,va multumesc anticipat.

Buna ziua

Detalii despre cum puteti obtine ceaiul Deniplant gasiti la :

http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm

alte informatii la 0744827881

0212338973

Cu stima

Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic