marți, 24 februarie 2009

am depus 150 lei pt ceaiul deniplant

t: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
t: azi am depus in contul dumneavoastra 150 lei pt ceaiul deniplant
t: ce ar mai trebui sa fac?
giurgiu gheorghe: ai trimis un e-mail cu adresa unde trebuie sa trimitem plantel?
t: inca nu,acuma am ajuns acasa,urmeaza sa trimit
giurgiu gheorghe: altfel nui stiu unde sa trimitem
t: giurgiu@deniplant.ro,la aceasta adresa trebuie sa trimit?
giurgiu gheorghe: da
t si emailul ce trebuie sa cuprinda?doar adresa unde trebuie trimis ceaiul?Veti sti ca eu am trims banii pt ceai?
giurgiu gheorghe: cine a facut tranzactia
t: tranzactia a fost facuta pe numele prietenei mele,si va dau tot adresa prietenei mele pt a trimite ceaiul
giurgiu gheorghe: ce nume
giurgiu gheorghe: sa verific
t: a.............. a............
giurgiu gheorghe: ok banii au intrat in banca
giurgiu gheorghe: avem nevoie de adresa unde sa trimitem coletul si maine va pleca
t va dau acum adresa sau o trimit pe mail?
giurgiu gheorghe: nu timite pe email
giurgiu gheorghe: nu ma ocup eu de corespondenta
t: ok
t: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
t: la revedere
giurgiu gheorghe: la revedere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic