joi, 19 februarie 2009

sufar de psoriazis de 4 ani,

sufar de aceasta boala de 4 ani, am incercat diferite tratamente insa boala a tot evoluat.Singurul tratament in timpul caruia a stagnat a fost un tratament homeopat pe care insa l-am intrerupt. De cateva saptamani am aflat de ceaiul dvs. si l-am comandat cu mare incredere,insa vreau sa va intreb daca pot in acelasi timp sa iau si altceva, respectiv, am inceput de 10 zile sa iau niste tablete pt. cresterea imunitatii de la dr.Mircea Ciuhri care mi-au fost recomandate pt.psoriazis timp de 30 de zile sau alte suplimente nutritive, vitamina A, omega 3

buna ziua

In principiu nu este nici o problema, insa eu v-as recomanda sa le urmati pe rand pentru a vedea care este eficient si care nu. Eu nu pot sti care este actiunea celorlalte produse pentru a face aprecieri

Cu stima

Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic