miercuri, 18 februarie 2009

am inceput baiatului sa-i dau ceaiul deniplant

oprescu nuti: Buna dimineata Domnule Giurgiu am inceput baiatului sa-i dau ceaiul dar am o intrebare ;de 5 luni de zile ii dau omeran {dupa prescriptia medicului} pentru H Pyloric...ce sa fac in perioada cat ii fac acest ceai sa nu-i mai dau omeranul???Sau nu are nici-o legatura??? Acest ceai ii va face bine si pentru acest H. Pyloric??? Am citit candva pe sait ca ati raspuns unui hai sa spunem pacient... ca ii va face bine acest ceai si pentru aceasta bacterie de la stomac chiar prin eradicare...ASA ESTE???Va multumesc pentru intelegere.Cu respect Oprescu Elena O zi Buna!
giurgiu gheorghe: BUNA ZIUA]
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic si nu va pot spune sai dati sau sa nu-i dati acel medicament. Puteti merge la medic sa-l intrebati si el va hotara.
giurgiu gheorghe: Da , au fost pacienti la care ceaiul deniplant le-a facut bine si la alte afectiuni, inclusiv la stomac.
giurgiu gheorghe: Depinde de fiecare organism cum raspunde.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic