duminică, 4 ianuarie 2009

psoriazis in ramnicu valcea

EU 4Ever is using a different version of Yahoo! Messenger. Certain features may be unavailable.

EU 4Ever: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
EU 4Ever: ma numesc u....a.
EU 4Ever: sunt din ramnicu valcea
giurgiu gheorghe: da
EU 4Ever: si am intrat pe site-ul dvs cu aceeasi problema pe care o au toti ceilalti...
EU 4Ever: nebunia asta de psoriazis
EU 4Ever:
giurgiu gheorghe: da
EU 4Ever: m-am saturat de creme, sincer...am petrecut tot anul trecut ungandu-ma
EU 4Ever: si nu dadeau niciun rezultat
giurgiu gheorghe: sunt convins
EU 4Ever: pareau a se reface dar mi s-a umplut tot corpul
EU 4Ever: pe picioare in special
EU 4Ever:
giurgiu gheorghe: de la unguente
EU 4Ever: si nu am decat 22 de ani, va dati seama ce chin...
giurgiu gheorghe: se intampla acest lucru
EU 4Ever: stiu
EU 4Ever: am incercat cu rostopasca
EU 4Ever: cu fluocinolon
EU 4Ever: cu daivobet
EU 4Ever: din ce in ce mai scumpe si tot nu trece
giurgiu gheorghe: daca imi spuneti ca si cu dermovat e clar
giurgiu gheorghe: nici nu are cum sa va traca daca dati cu atatea
EU 4Ever: pai cum sa va spun, dau semne ca trec dar unde trece una se formeaza altele in alta parte
EU 4Ever: si daca intrerup ies din nou
EU 4Ever:
EU 4Ever: asa ca...
giurgiu gheorghe: stiu cititi pe forum ce au patiti si altii
EU 4Ever: am mai citit
giurgiu gheorghe: invatati din experienta altora
EU 4Ever: si m-am cutremurat, sincer
EU 4Ever: si as avea cateva intrebari privind ceaiul dumneavostra
giurgiu gheorghe: da
EU 4Ever: eu beau oricum cantitati industriale de ceai, si imi place
EU 4Ever: se poate bea la orice ora?
giurgiu gheorghe: 750ml /zi
giurgiu gheorghe: da de dimineata pana seara
EU 4Ever: asa, dintr-un plic cat se face?
EU 4Ever: ca am vazut ca are 30 de plicuri
giurgiu gheorghe: 1 plic pe zi
giurgiu gheorghe: 30 pt o luna
EU 4Ever: asa, deci dintr-un plic fac 750 ml linistita
EU 4Ever: ok
giurgiu gheorghe: da
EU 4Ever: neindulcit clar ma gandesc...
giurgiu gheorghe: http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/cum-se-prepara-ceaiul-denipant-vt298.html
giurgiu gheorghe: aici scrie cum se prepara
giurgiu gheorghe: cu zahar sau cu miere dupa gust
EU 4Ever: am accesat
EU 4Ever: prefer miere, zaharul nu este bun pt ceaiuri, am inteles ca mai distruge din proprietati
EU 4Ever: am citit intr-o carte de maria treben
EU 4Ever: tot plante
giurgiu gheorghe: da
EU 4Ever:
EU 4Ever: pei atunci am sa fac urmatorul pas:
EU 4Ever: am sa stau pana luna viitoare sa treaca toate efectele cremelor si picaturilor si tuturor celorlalte tratamente
EU 4Ever: sa se stabilizeze boala, dupa cum am vazut
giurgiu gheorghe: puteti lua legatura cu dr stanescu
giurgiu gheorghe: Alte informatii la:

Director Medical SC.Calimanesti-Caciulata .S.A

Dr. Ion STANESCU

Medic primar B.F.T.R.M si acupunctura

0250.750520; 0744610599

S.C. Calimanesti-Caciulata SA..
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/deniplant%20la%20caciulata.htm
EU 4Ever: si pe la sfarsitul lunii acesteia am sa dau o comanda...
giurgiu gheorghe: da
EU 4Ever: ok, la calimanesti? e aproape
EU 4Ever:
EU 4Ever: e si placut
giurgiu gheorghe: stiu
giurgiu gheorghe: vorbiti cu el daca mai are pe stoc
giurgiu gheorghe: el a distribuit in zona
EU 4Ever: da...
giurgiu gheorghe: este medicul de la statiune
EU 4Ever: il gasesc eu, la cat de mare e orashelul
giurgiu gheorghe: sunt convis
EU 4Ever:
giurgiu gheorghe: are cabinet si la policlinica
EU 4Ever: in valcea?
giurgiu gheorghe: da
EU 4Ever: ooo
EU 4Ever: bun
EU 4Ever: pai maine il deranjez cu un telefon clar
EU 4Ever: este medic dermatolog?
EU 4Ever: ce intrebare am pus
giurgiu gheorghe: incercati ca eu nu-l mai prind de mult
EU 4Ever: ma scuzati! sunt blonda
giurgiu gheorghe: nu e medic balneo
EU 4Ever: aaa
EU 4Ever: aha
EU 4Ever:
giurgiu gheorghe: Medic primar B.F.T.R.M si acupunctura
EU 4Ever: daaa...nu am fost atenta la inceput
EU 4Ever: ma scuzati
giurgiu gheorghe: RAMNICU VALCEA Policlinica cu plata Dr.ION STANESCU 0744610599
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
EU 4Ever: ma scuzati, am primit cateva facturi
giurgiu gheorghe: ok
EU 4Ever: deci trebuie sa il caut pe domnul doctor, sa vad pe la ce ora este in valcea la policlinica
giurgiu gheorghe: da am spus il puteti cauta si vedeti daca mai are
EU 4Ever:
giurgiu gheorghe: daca nu ne trimiteti banii si va trimitem noi
EU 4Ever: daca nu prin posta
EU 4Ever: da
EU 4Ever:
giurgiu gheorghe: da
EU 4Ever: sau prefer curieratul
giurgiu gheorghe: cum doriti
EU 4Ever: ca este mai sigur, posta parca nu mai este asa de sigura...
giurgiu gheorghe: noi pana acum lucram cu posta
EU 4Ever: si nu s-a intamplat nimica?
giurgiu gheorghe: nu
EU 4Ever: e bine chiar
EU 4Ever:
giurgiu gheorghe: ajung insa mai greu
EU 4Ever: da, imi inaginez...
EU 4Ever: trbuie facuta comanda din a 20-a zi a lunii pentru a ajunge
EU 4Ever: cred eu
giurgiu gheorghe: in principiu da
giurgiu gheorghe: cand primim banii expediem plantele
EU 4Ever: corect
EU 4Ever: cred ca v-am plictisit...mai am o intrebare
giurgiu gheorghe: da
EU 4Ever: herpesul il poate trata?
giurgiu gheorghe: e posibil
giurgiu gheorghe: au fost doar cateva cazuri studiate
EU 4Ever: mai am si din acela la zile mari
giurgiu gheorghe: de aceea nu ma pot pronunta hotarat
EU 4Ever: dar daca dau vreun rezultat va nunt
EU 4Ever: anunt*
EU 4Ever: si eu repede la voucher pentru comanda din februarie, sa stiti!
EU 4Ever: pai asa ramane, daca nu dau de domnul doctor fac comanda prin posta
giurgiu gheorghe: ok
EU 4Ever: de luna viitoare, incep din februarie
giurgiu gheorghe: sigur
EU 4Ever: si e bine ca am citit si cu crema, cateodata bubitele se adancesc si crapa pielea...
EU 4Ever: daca este ok, pai mai am vreo 3 cunostinte bolnave si le recomand
giurgiu gheorghe: cu cat renuntati mai repede la unguente cu atat e mai bine
giurgiu gheorghe: sunt convins ca mai sunt din valcea care folosesc deniplant
giurgiu gheorghe: inclusiv acel doctor a avut
EU 4Ever: matusa mea nu stiu
EU 4Ever: e din voineasa
giurgiu gheorghe: si a folosit deniplant
EU 4Ever: aha, asta e ok chiar
EU 4Ever: pai daca este bun am sa il promivez si eu, doar sunt studenta la marketing
EU 4Ever:
giurgiu gheorghe: da sigur
EU 4Ever: sanatate!
giurgiu gheorghe: ok
EU 4Ever: va multumesc pentru timpul acordat!
giurgiu gheorghe: cu placere
EU 4Ever: o seara buna!
EU 4Ever:
giurgiu gheorghe: la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic