miercuri, 14 ianuarie 2009

am psoriazis din 1991

    Buna seara, ma numesc Mi.... si am aceasta urata boala din 1991 de prin
luna martie deci sunt multi ani daca ma gandesc bine sunt chiar mai mult
de jumatate din viata; mentionez ca implinesc 35 de ani in toamna acestui
an.
Am gasit informatii despre ceaiurile oferte de d-voastra si sunt interesat
cum asi putea intra si eu in posesia acestora in speranta de a mai scapa
de aceste urme urate pe piele si mai ales cojile insuportabile. Precizez
ca si mama mea are boala deci am mostenit-o si eu.
    Va rog daca aveti timp sa-mi spuneti ce trebuie sa fac sa pot primi de
la d-voastra acest ceai. si sa-mi spuneti cat costa un tratament, pentru
cat timp ajunge si unde trebuie sa va trimit banii.
    Cu respect,
     Mi...

Buna ziua

Toate informatiile despre cum puteti obtine ceaiul Deniplant le gasiti la :
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
pentru o luna de zile sunt 30 de pliculete si costa 150 lei(RON)
Adresa de corespondenta unde sa trimiteti banii daca nu sunteti din bucuresti o gasiti la adresa mai sus mentionata
Alte detalii la 0744827881
0212338973

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic