joi, 22 ianuarie 2009

Bunica mea in varsta de 61 de ani sufera de multi ani de psoriazis la nivelul scalpului.

Buna ziua domnule Giurgiu.
Am aflat de firma dumneavoastra de pe internet si va rog sa imi acordati
sprijinul intr-o problema de sanatate. Bunica mea in varsta de 61 de ani
sufera de multi ani de psoriazis la nivelul scalpului. Va rog sa imi
spuneti daca este indicata folosirea ceaiului Deniplant si daca il poate
achizitiona cu reducerea de 50%.
In speranta unui raspuns, va multumesc.

C........D........
Buna seara
au fost persoane si mai in varsta care au avut rezultate pozitive
Au fost si nereusite.
Daca este pensionara si indeplineste conditiile de pe forum, sigur ca poate avea reducerea, insa acest lucru numai din luna a doua pentru a beneficia de garantia deniplant in prima.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic