luni, 19 ianuarie 2009

am mai luat ceaiul de la sovata

love`my`still rafy: buna seara
giurgiu gheorghe: BUNA SEARA
love`my`still rafy: sunt r.... s........ si as dori sa cumpar si eu ceaiul deniplant
love`my`still rafy: am psoriazis
giurgiu gheorghe: de unde esti
love`my`still rafy: din bucuresti
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: ai vizitat aici
love`my`still rafy: da am mai luat ceaiul de la sovata
love`my`still rafy: cand am fost la bai termale
love`my`still rafy: si mia facut bine
love`my`still rafy: dar acuma au aparut din nou bubitele
love`my`still rafy: si vreau sa incep din nou tratamentu cu el
love`my`still rafy: si dupa ce termin sa ma duc la sovata din nou
giurgiu gheorghe: da
love`my`still rafy: deci vineri va pot gasi la cabinet pentru ceai
giurgiu gheorghe: eu sunt la birou vineri de la 14 la 16
love`my`still rafy: ok
giurgiu gheorghe: sau poti merge la faramcia diana
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/farmacia-diana-deniplant.htm
love`my`still rafy: ok ma duc maine sa vad daca au ceaiul
love`my`still rafy: mai trebuie ceva unguent
love`my`still rafy: sau vreo crema fara cortizoni
giurgiu gheorghe: nu fara unguente
giurgiu gheorghe: citeste prospectul
love`my`still rafy: ok
giurgiu gheorghe: sigur au ca am fost eu astazi pe acolo si mai aveau 10 buc
love`my`still rafy: bun
love`my`still rafy: ma duc maine sa cumpar
giurgiu gheorghe: ok
love`my`still rafy: un mod de preparae mai eficient adica sa fie mai concetrat
love`my`still rafy: sau cum scrie pe prospect
giurgiu gheorghe: http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/cum-se-prepara-ceaiul-denipant-vt298.html
giurgiu gheorghe: gasesti si aici prospectul
love`my`still rafy: mersi
giurgiu gheorghe: cu placere
love`my`still rafy: dar ce inseamna fara regim ... pot sa manac si un pic de carne de porc sau este exclus
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: se poate manca
giurgiu gheorghe: daca ai tinut pana acum trebui sa incepi cate putinm
love`my`still rafy: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic