marți, 27 ianuarie 2009

Este prima oară când apelez la Deniplant

Bună ziua domnule Giurgiu,

mă numesc *M.... E........ *şi azi 27. 01 2009. v-am trimis prin mandat
poştal 150 lei, contravaloarea ceaiului Deniplant.

Nr. de factură este MAN00001113 şi rog să-mi trimiteţi ceaiul pe adresa
următoare: *sat. VĂLENII DE MUREŞ .jud. MUREŞ*
Este prima oară când apelez la dvs., nu am mai folosit acest ceai dar am citit
multe despre el.Chiar dacă mi se pare f. scump, la salariile mizere pe
care
le avem, nu o să-mi pară rău după aceşti bani dacă mă va ajuta măcar să-mi
ameliorez această boală pe care o am deja de la vârsta de 5 ani - iar acum
am 40.
Vă mulţumesc şi aştept cu nerăbdare coletul
M. E........

Buna ziua
Din momentul cand primim banii,maxim a doua zi va pleca coletul de la noi

Daca il comparati cu un ceai de la plafar, sigur ca vi se pare scump.
Trebuie sa retineti totusi ca acest produs Deniplant poate face ce nu a reusit industria de medicamente din toata lumea.

In alta ordine de ideii, daca ati vazut pe www.deniplant.ro exista GARANTIA DENIPLANT care spune ca "dupa o luna daca nu esti multumit de produs poti veni la biroul Deniplant si primi banii inapoi."
Ma indoiesc, ca pana acum ati primit banii inapoi dupa ce ati vazut ca un anumit produs nu v-a facut bine.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic