luni, 19 ianuarie 2009

de ce nu se tine regim

Va multumesc pentru informatie,dar va rog sa-mi spuneti;
la ce cantitate de apa se pune un pliculet de ceai,
de ce nu se tine regim ?Cand pe toti cei la care am fost a spus ca sa nu
se manance ;carne rosie,cartofi,ceapa usturoi, rosii, nici un fruct citric
si asa mai departe,eu am citit saitul dvs si spuneti ca nu este nevoie de
regim,sunt intr-adevar eficiente ceaiurile dvs ,fara regim??si mai am o
intrebare ati avut cabinet cu multi ani in urma in Drumul Taberei?,va
multumesc pentru intelegere;eu am psoriazis de f. mult timp,dar acum dupa
un tratament cu antibiotice (ampicilina, gentamicina, dexamed) a rabufnit
atat de rau ca nu mai stiu cum sa-l dau inapoi, mi-a iesit si pe unde nu
aveam,si ma mananca si nu imi este bine deloc, imi cer scuze daca v-am
plictisit

Buna seara
detalii despre cum se prepara gasiti la:
http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/cum-se-prepara-ceaiul-denipant-vt298.html
Eu nu am tinut regim
Toti care au folosit si folosesc nu tin regim. Cititi pe forum .
Toti la care ati fost v-au spus regim pentru ca ei nu tratau cauzele bolii ci numai efectul si de aceea nu v-au vindecat.
Daca sunt eficiente ceaiurile intrebati-i pe cei care scriu pe forum
Da, am avut un birou in drumul taberei

Cu stima
giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic