sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Deniplant social

later more: domnule giurgiu ma bucur sa va vad pe mesenger ,tin sa va multumesc pt ceaiul cumparat de la domnia voastra ,care mi-a facut mult bine ,deoarece o periada am avut probleme de sanatate fiin prin spitale din tar ,nu am putut sa mai comand o perioa de circa 3-4 luni acest ceai pt psoriazis,neavind nici resurse financiare ,acum doresc sa mai comanda un pachet dar doresc sa va rog sa-mi transmiteti di nou adresa de posta si daca mai sint in programul social eu cumaprind de la domnia voastra acest ceai cu 50 lei ,pensia mea actuala este de 470lei acind si un copil cu hadicap grav in intretinere ,iar sotia este pesionata medical si ia cu o pensie 350 lei astept raspun ,va multumesc anticipat
giurgiu gheorghe: Buna ziua
giurgiu gheorghe: Conditiile pentru a beneficia de Deniplant social sunt trecute pe site www.deniplant.ro si pe FORUM
giurgiu gheorghe: alte detalii la 0744827881
giurgiu gheorghe: sau 0212338973

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic