luni, 30 iunie 2008

psoriazis in republica moldova

Show Recent Messages (F3)

b_@$Yx Basarab: buna seara
b_@$Yx Basarab: iarasi Va RM
b_@$Yx Basarab: eu cu asa intrebare
b_@$Yx Basarab: ca sa plec la Bucuresti o sami trebuiasca viza
b_@$Yx Basarab: atiputea sami trimiteti o chemare(invitatie)?
giurgiu gheorghe: buna seara
giurgiu gheorghe: noi nu ne ocupam cu asa ceva
giurgiu gheorghe: imi pare rau
b_@$Yx Basarab:
b_@$Yx Basarab: ok dar daca fac rost de invitatie
b_@$Yx Basarab: unde pot dsa ma apropii?
b_@$Yx Basarab: si daca ma hotarask sa fac tratamentul
giurgiu gheorghe: nu inteleg
b_@$Yx Basarab: se poate de organizat transmiterea tratamentului prin posta?
giurgiu gheorghe: cum am spus din moldova vine o persoana si ia pentru mai multe luni pentru cativa pacienti
b_@$Yx Basarab: aveti o adresa unde ma pot apropia?
giurgiu gheorghe: am mai trimis dar au ajuns dupa o luna de zile
b_@$Yx Basarab: ok
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: adresa biroului aici
b_@$Yx Basarab: citi pacienti din moldova aveti?
giurgiu gheorghe: cered ca 3- sau 4 acum
b_@$Yx Basarab: si aveti ceva informatie de la ei
giurgiu gheorghe: nu
b_@$Yx Basarab: e-mail, tel
giurgiu gheorghe: intra pe forum si intreaba cine e din moldova
b_@$Yx Basarab: ca sa fac legatura cu ei
b_@$Yx Basarab: am scris la o persoana
b_@$Yx Basarab: care zice ca e di RM
giurgiu gheorghe: poate o sa-ti raspunda

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic