duminică, 8 iunie 2008

Psoriasis in SPANIA

Show Recent Messages (F3)

You currently appear offline to silviu Petrea.

silviu Petrea: si cred ca e posibil aceasta ,prin plantele care DUMNEZEU lea creat.
giurgiu gheorghe: detalii despre modul de obtinere a ceaiului Deniplant poti gasi pe www.deniplant.ro
silviu Petrea: ok
silviu Petrea: va multumesc
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: cu placere
silviu Petrea: eu sunt in Spania
giurgiu gheorghe: daca ai pe cineva in romania care sa-ti trimita coletul e ok
silviu Petrea: este mama mea
giurgiu gheorghe: daca nu putem trimite si in spania insa taxele postale sunt 30 euro pt un colet pana la 1kg
giurgiu gheorghe: ne trimiti banii prin western union si cand ii primim expediem plantele , cum am spus
silviu Petrea: ADICA DV .LE PUTETI EXPEDIA MAMEI MELE
giurgiu gheorghe: da
silviu Petrea: ok
giurgiu gheorghe: ne trimite banii prin posta sau banca si cand ii primim expediem plantele mamei tale
silviu Petrea: pot demara chiar de maine ...
giurgiu gheorghe: sigur
silviu Petrea: ok
silviu Petrea: multumesc
giurgiu gheorghe: ii dai adresa si numele meu sunde sa trimita banii
silviu Petrea: o seara placuta
giurgiu gheorghe: GIURGIU GHEORGHE
Oficiul Postal PIPERA Casuta Postala Nr 1 cod 077191
Oras VOLUNTARI Jud ILFOV
giurgiu gheorghe: tel0744827881
giurgiu gheorghe: 0212338973
giurgiu gheorghe: plantele pentru o luna costa 150 lei noi
silviu Petrea: ok
silviu Petrea: nu sunt scumpe
silviu Petrea: ele vor fi eficace
giurgiu gheorghe: vezi pe forum ce discuta cei care folosesc
silviu Petrea: am citit
silviu Petrea: ma uimit
silviu Petrea: ca sau vindecat
giurgiu gheorghe: da asa este
silviu Petrea: asa repede
giurgiu gheorghe: unii mai repede altii mai incet
giurgiu gheorghe: fiecare raspunde in felul sau
silviu Petrea: eu am f. putine pete
silviu Petrea: dar am vazut ca inmultesc
giurgiu gheorghe: nu are importanta acest lucru
giurgiu gheorghe: depinde cum se rezolva deficientele interne
giurgiu gheorghe: daca vei da cu unguente te vei umple pe tot corpul
silviu Petrea: eu cred cu siguranta ma voi vindeca
giurgiu gheorghe: fioarte bine
silviu Petrea: un guientele mau nenorocit
giurgiu gheorghe: asa este
silviu Petrea: nu mai reactioneaza la ele
giurgiu gheorghe: asa se imtampla la toti
silviu Petrea: eu tot le am
silviu Petrea: scarpinat
silviu Petrea: si nue bine
giurgiu gheorghe: foarte rau
silviu Petrea: deniplant va fi eficace
giurgiu gheorghe: eu sunt sigur
silviu Petrea: si eu
silviu Petrea: eu nu am multe pete
silviu Petrea: si cred ca in interior va face curatenie rapida
giurgiu gheorghe: sigur
silviu Petrea: nu stiti cat as vrea sa scp
silviu Petrea: odata
silviu Petrea: este teribil de disconfortant
giurgiu gheorghe: stiu
silviu Petrea: doctorii numai indoiala iti strecoara
silviu Petrea: boala incurabila
silviu Petrea: nevindecabila
silviu Petrea: am sperat de 7 ani ca intr o zi voi gasi o solutie si iat o
silviu Petrea: chiar daca nu am inceput
silviu Petrea: eu cred ca va merge excelent
giurgiu gheorghe: asa mi-au spus si mie
silviu Petrea: va multu mesc
giurgiu gheorghe: cu placere
silviu Petrea: o seara placuta
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
silviu Petrea: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic