duminică, 29 iunie 2008

vroiam sa va intreb,,daca o sa folosesc ceaiurile,nu mai este nevoie de niciun unguent,nu?

Ana Maria: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
Ana Maria: eu v-am sunat mai devreme,de la pitesti
giurgiu gheorghe: da
Ana Maria: bagasem id-ul inainte sa va sun
giurgiu gheorghe: acum ca ai vazut ca ti-am raspus si pe mes
giurgiu gheorghe: mai ai neincredere
Ana Maria: nu
giurgiu gheorghe: ok
Ana Maria: vroiam sa va intreb,,daca o sa folosesc ceaiurile,nu mai este nevoie de niciun unguent,nu?
giurgiu gheorghe: da fara unguente sau alte medicamente, fara regim alimentar
Ana Maria: eu acum folosesc "dermoval"..nu stiu daca il stit
Ana Maria: stiti*
giurgiu gheorghe: foarte rau
giurgiu gheorghe: mai rau de asa ceva nu se poate
Ana Maria: are cortizon,,stiu
giurgiu gheorghe: la intreruperea lui este posibil sa iti aparas mai multe pe tot corpul
Ana Maria: da,dar cu altceva nu a mers
Ana Maria: alt unguent
giurgiu gheorghe: citeste pe forum ce au patit cei care au folosit asa ceva
Ana Maria: stiu,ca am patit si eu..
giurgiu gheorghe: atunci?
Ana Maria: dar va dati seama..nu mai stiu ce sa mai fac
Ana Maria: mai ales ca acum este si foarte cald..
giurgiu gheorghe: exista deniplant
giurgiu gheorghe: citeste brosura
Ana Maria: am citit-o
Ana Maria: am fost si stresata in ultimul timp pt ca am avut bacul
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: asa este
giurgiu gheorghe: dar a trecut

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic