duminică, 29 iunie 2008

Am inceput cura cu Deniplant si asi vrea sa ma lamuriti cu 2 probleme:

         Am inceput cura cu Deniplant si asi vrea sa ma lamuriti cu 2
probleme:
- vreau sa stiu daca este obligatoriu sa mananc si lamaile din ceai
- mi se pare ca dupa ce am inceput cura s-au pronuntat mai
mult eruptiile pielii si ma si mananca vreau sa stiu daca e normala
aceasta stare.
                                                                    
                                                        Multumesc

Buna seara
Problema lamaiei s-a discutat de foarte multe ori pe forum. Acolo gasesti si parerile altora
Noi am spus ce e bine sa se faca . De aici in colo fiecare face cum doreste
Este posibil ca la inceput , datorita intreruperi unguentelor sa existe posibilitate aparitiei de puncte noi. Nu este de la ceai ci cum am spus de la intreruperea unguentelor Acesta manifestare se numeste in termeni medicali REBAUND

Inca o data , forumul de aceea a fost creat pentru a afla cat mai multe lucruri de la cei care folosesc Deniplant.

Cu stima
Giurgiu



>
>
>
>

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic