luni, 2 iunie 2008

Am descoperit ca am psoriazis, la nivelul capului,

Domnule Giurgiu,

Ma numesc O F, am 37 de ani, sunt inginer de profesie
si locuiesc in Zalau, judetul Salaj.

Am descoperit ca am psoriazis, la nivelul capului, acum multa vreme, cam
pe cand eram prin clasa a 7-8a. De fapt pe vremea aceea nu am stiut inca
exact ce sunt micile pete rosietice de pe pielea capului (doctorii au
crezut ca e un pitiriazis). Abia mult mai tarziu am realizat ca sunt
simptomele psoriazisului. Aceste pete s-au mentinut la un nivel redus
pana acum 4-5 ani, cand ele au inceput sa creasca in dimensiuni si sa
apara in mai multe arii ale corpului, ajungand cateva la dimensiuni de
pana la 5-6 cm in diametru (pe piept si coate), cateva mai mici (2-3cm)
pe ombilic, genunchi si spate (plus cateva pete de 5-10mm pe inca cateva
zone ale corpului).

Din fericire, nu ma deranjeaza, nu simt mancarimi sau usturimi, practic
sufar doar de disconfortul psihic la expunerea in public a acestor pete
(lucru pe care desigur incerc sa-l evit cat mai mult). Nu am folosit pana
acum nici un tratament extern, si abia de vreo doi ani am inceput un
tratament homeopatic, fara prea multe rezultate deocamdata (probabil si
pentru ca am avut perioade de intrerupere a tratamentului).

Am aflat recent despre succesele in tratarea psoriazisului cu ceaiurile
dumneavoastra (lucru pentru care doresc sa va felicit calduros cu aceasta
ocazie) si as vrea sa incerc si eu acest tratament. Insa, deoarece
locuiesc destul de departe de capitala, as dori sa stiu daca vizita la
cabinetul dumneavostra este obligatorie pentru initierea tratamentului cu
Deniplant, sau este posibil sa imi trimiteti direct dozele pentru
inceperea tratamentului ?

Va multumesc foarte mult,

O F.

Buna seara,
In primul rand eu nu am cabinet si nu acord vizite pentru ca nu sunt medic.
Eu ma intalnesc cu cei care doresc sa stea de vorba cu mine la birou.
Nu este neaparat nevoie sa avem acesta discutie la birou, o putem avea si pe net, pe blog sau pe forum.
Pentru a intra in posesia ceaiului ne trimiteti banii (la adresa de corespondenta: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm )si cand primim banii expediem plantele

Pentru alte detalii 0744827881
0212338973
Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic