marți, 3 iunie 2008

Psoriazis la Sibiu de la 16 ani

Gigi Dumbrava: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
Gigi Dumbrava: ma numesc l......sunt din sibiu si m-ar interesa si pe mine solutia dumneavoastra
giurgiu gheorghe: Deniplant nu este solutie
Gigi Dumbrava: e solutia la problema aceasta care afecteaza din ce in ce mai multa lume
Gigi Dumbrava: la asta ma refer
Gigi Dumbrava: m-am documentat
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: ai vizitat www.deniplant.ro
Gigi Dumbrava: da am vizitat
giurgiu gheorghe: acolo gasesti toate informatiile cum poti obtine acest ceai
Gigi Dumbrava: sunt bolnav de la varsta de 16 ani in prezent avand 22
giurgiu gheorghe: multi inainte
Gigi Dumbrava: multumesc la fel ..intrebarea mea ar fi ..daca corpul e acoperit in proportie de 25 % exista aceleasi rezultate ?
Gigi Dumbrava: cam care ar fi durata de vindecare ?
giurgiu gheorghe: au fost rezultate si la 90%
giurgiu gheorghe: nu asta conteaza
giurgiu gheorghe: conteaza cum raspunde organismul
giurgiu gheorghe: si acest lucru se vede in prima sau a doua luna
giurgiu gheorghe: pe forum este cineva cea si-a pus si pozele
giurgiu gheorghe: roxx parca
Gigi Dumbrava: efectul placebo presupun ca are si el un rol determinant nu ?
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: ca in orice tratament
giurgiu gheorghe: daca vrei sa te vindeci te vindeci , daca nu nu
giurgiu gheorghe: daca ti-a raspuns organismul
giurgiu gheorghe: roxrml pe forum
Gigi Dumbrava: am cautat pe forumuri cazuri de pacienti vindecati cu deniplant dar nu am gasit deocamdata, sau poate in fericirea lor uita de ceilalti ramasi in necaz
giurgiu gheorghe: http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/index.php
giurgiu gheorghe: e foarte greu sa-l faci pe om sa mai si scrie pe un forum
Gigi Dumbrava: oricum comparativ cu tratamentele psoremiss pretul este mai mult decat acceptabil
Gigi Dumbrava: iar acolo apar si feedbackuri
giurgiu gheorghe: unii spun da altii ba
Gigi Dumbrava: din cate am inteles
Gigi Dumbrava: banii se pot trimite de la orice banca pe adresa dumneavoastra ?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: contul este la http://www.deniplant.ro/contact-deniplant.htm
Gigi Dumbrava: un numar de cont nu este necesar ?
Gigi Dumbrava: imi cer scuze ..
giurgiu gheorghe: ba da
Gigi Dumbrava: ati tastat mai rapid
Gigi Dumbrava: decat mine
giurgiu gheorghe: inca nu ma cunosc toate bancile
Gigi Dumbrava: astept cu nerabdare sa incerc si eu
giurgiu gheorghe: sigur
Gigi Dumbrava: felicitarile mele pentru descoperirea facuta
giurgiu gheorghe: multumesc
giurgiu gheorghe: cum am spus pe www.deniplant.ro , pe forum si pe blog , vei gasi toate informatiile necesare, inclusiv acesta discutie
Gigi Dumbrava: multa bafta in continuare si multa sanatate, ca ea e pe primul plan
giurgiu gheorghe: sigur, de aceea si sloganul marcii deniplant este Sanatatea-i mai presus de orice
Gigi Dumbrava: la revedere virtuala ca sa ma exprim asa
giurgiu gheorghe: ok o zi buna

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic